سارق لوازم داخل خودرو دستگیر شد

سرقت در کمتر از 30 ثانیه

متهم با کارت بانک مالباخته، از حساب او پول برداشت می‌کرد

شناسایی سارق لوازم داخل خودرو با دوربین بانک

پسر تبهکار که پس از سرقت لوازم داخل خودرو و مدارک مالباختگان از حساب آنها برداشت می‌کند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۱۹۱۲

به گزارش پلیس آگاهی تهران، پنجم اردیبهشت امسال فردی با مراجعه به واحد گشت کلانتری 133 شهرزیبا به ماموران گفت: کیف‌دستی حاوی لپ‌تاپ، دو دسته چک 50 برگی، چند کارت عابر بانک همراه رمزشان و مدارک شناسایی وی به سرقت رفته است.

در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و از سوی شعبه 18 بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با شروع تحقیقات، مالباخته به کارآگاهان گفت: شامگاه پنجم اردیبهشت برای ساعاتی خودرویم را در پارکینگ گذاشتم و وقتی به محل بازگشتم، متوجه شدم کیف‌دستی حاوی یک دستگاه لپ‌تاپ، دو دسته چک 50 برگی متعلق به دو نفر از دوستانم و چند کارت بانک همراه رمز آنها و دیگر مدارک شناسایی از قبیل کارت خودرو، کارت سوخت، کارت ملی، گواهینامه و بیمه‌نامه سرقت شده است.

با آغاز رسیدگی به پرونده و با توجه به سرقت کارت عابربانک‌ همراه رمز آن از مالباخته، کارآگاهان اداره بیستم به بررسی تراکنش مالی حساب‌های بانکی پرداخته و متوجه شدند جوانی حدود بیست ساله از همان دقایق اولیه سرقت با مراجعه به شعبات مختلف بانکی حساب‌های عابربانک برداشت کرده است.

سرهنگ کارآگاه حمید نیکان‌فر، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با توجه به شناسایی تصویر برداشت‌کننده پول از حساب‌های عابر بانکی مالباخته، دستور انتشار آن بدون پوشاندن چهره از سوی مقام قضایی صادر شده است. از کسانی که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ شده‌اند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را با شماره تماس 51055520 در اختیار اداره بیستم مبارزه با سرقت داخل خودروی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها