کیم والهاتر فیلمبردار و گزارشگر مشهور حیات وحش هنگام تهیه گزارشی در مورد یوزپلنگ ها ناگهان با یک کرگدن سیاه غول پیکر رودررو شد. فقط تجربه زیاد این گزارشگر حیات وحش جانش را نجات داد.
کد خبر: ۶۰۱۹۰۶
فیلمبردار رودرروی کرگدن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیسکاوری، کیم والهاتر گزارشگر مشهور حیات وحش در پارک مالیلانگوه در جنوب زیمبابوه هنگام تهیه فیلمی در مورد یوزپلنگ ها ناگهان با یک کرگدن سیاه روبرو شد.

جالز براتوید فیلمبردار او از دور از صحنه این رویارویی فیلمی تهیه کرده است.

کیم می خواست اندکی به کرگدن سیاه نزدیکتر شود اما متوجه شد که حیوان او را به عنوان خطری فرض کرده است. فقط خونسردی و تجربه کیم باعث نجات جان او شد. برای دقایقی کیم به حالت نشسته و سر به پایین در برابر جانوری که نزدیک به یک تن وزن دارد، بی حرکت باقی ماند.

کیم آرام از جا برخاست اما کماکان بی حرکت ماند. کرگدن چند بار به قصد حمله به او هجوم آورد اما با توجه به بی حرکت ماندن کیم در نیمه راه پشیمان شد. کیم ایستاده و بی حرکت چشم به حیوان دوخته بود.کرگدن که بار دیگر قصد حمله داشت در این کار تردید کرد. کرگدن ها به طور غریزی و به دلیل بینایی کم به سوی فرد یا موجودی که حرکت نکند ، حمله ور نمی شوند.

کیم در نهایت با یک حرکت ناگهانی کرگدن را ترساند و وادار به فرار کرد.

کیم والهاتر یک مستند حیات وحش به نام « انسان، یوزپلنگ و طبیعت» را برای شبکه دیسکاوری تهیه می کند. این یک مستند منحصربفرد در مورد یوزپلنگ ها است.

بدیهی است در فرصتی مناسب گوشه هایی از این مستند را به کاربران محترم ارائه خواهیم کرد.

اکنون فیلم رویارویی کیم و کرگدن سیاه را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها