نمایندگان زیر 23 سال کشورمان 6 مدال کسب کردند

شمشیربازان ایران نایب قهرمان‌ آسیا شدند

رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا در حالی در کویت به پایان رسید که تیم کشورمان موفق شد با کسب دو مدال طلا و چهار برنز در رده دوم این رقابت‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۶۰۱۵۹۲

شمشیربازان کشورمان که در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان و بانوان با ترکیب کامل در رقابت‌ها شرکت کرده بودند، در بخش انفرادی با کسب یک طلا و دو برنز و در بخش تیمی هم با یک طلا و دو برنز به کار خود پایان دادند تا در میان 27 کشور در رده دوم قرار گیرند، این در حالی بود که در دوره گذشته شمشیربازان کشورمان دو طلا و یک نقره کسب کرده بودند.

به گزارش سایت فدراسیون، در رقابت‌های دختران در اسلحه‌اپه مهسا پوررحمتی برنز گرفت، اما در بخش انفرادی پسران و در اسلحه سابر در حالی که 36 بازیکن حضور داشتند، علی پاکدامن بالاتر از بازیکن کویتی به نام خالد الشملان قهرمان شد. بعد از این شمشیرباز کویتی نیز فرزاد باهر ارسباران همراه با وی سون از چین بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در بخش تیمی اسلحه اپه دختران تیم ایران به طور مشترک با قزاقستان سوم شد، البته فقط پنج تیم برگزارکننده این بخش از مسابقه‌ها بودند که طی آن تیم‌های چین و ژاپن قهرمان و نایب‌قهرمان شدند. در اسلحه سابر تیمی دختران نیز تیم ایران در میان پنج تیم همراه ژاپن در رده سوم مشترک قرار گرفت. در بخش تیمی اسلحه سابر پسران که با حضور نمایندگان 9 کشور برگزار شد، ایران بر سکوی نخست ایستاد، چین نایب قهرمان شد و دو تیم ژاپن و کویت مشترکا سوم شدند.

به این ترتیب ایران با دو مدال طلا و چهار برنز در جدول توزیع مدال‌ها دوم شد؛ در حالی که چنین با 9 طلا، دو نقره و هشت برنز قهرمان شد و لبنانی‌ها هم با یک طلا، سوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها