بازتاب بی سابقه سخنان روحانی در رسانه های جهان

بازتاب سخنان رئیس جمهور کشورمان در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به حدی در شبکه های تلویزیونی جهان گسترده و وسیع بود که بسیاری از دست اندرکاران و اصحاب رسانه آن را در مقایسه با پوشش سخنان باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که به طور معمول بسیاری از شبکه های تلویزیونی آن را پوشش می دهند گسترده تر و وسیع تر ارزیابی می کنند.
کد خبر: ۶۰۰۸۰۴
بازتاب بی سابقه سخنان روحانی در رسانه های جهان

به گزارش  واحد مرکزی خبر سخنان رئیس جمهور کشورمان بازتاب گسترده ای در شبکه های خبری جهان داشت و بیش از پنجاه شبکه تلویزیونی منطقه ،اروپا و آمریکا به طور مستقیم سخنان آقای دکتر روحانی را پوشش دادند.

شبکه های انگلیسی زبان سی ان ان، بی بی سی، اسکای نیوز، فاکس نیوز، سی بی اس نیوز ،ان بی سی نیوز ،پی بی اس نیوز،راشا تودی ،سی سی تی وی ،الجزیره انگلیسی ، رویترز ، ای پی تی ان ،یورونیوز انگلیسی ،فرانس 24 انگلیسی و پرس تی وی و در بین شبکه های عربی الجزیره ،الجزیره مباشر،العربیه ،العربیه حدث ،سوریه ،روسیا الیوم ،بی بی سی عربی ،المیادین ،المنار ،نیل نیوز و العالم و در بین شبکه های فرانسوی یورونیوز و  فرانس 24 و شبکه اسپانیایی زبان تله سور و شمار دیگری از شبکه های خبری جهان به طور مستقیم سخنان آقای روحانی را پوشش دادند.بیشتر این شبکه ها پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور کشورمان با قطع برنامه های عادی خود و در ویژه برنامه هایی با حضور کارشناسان و تحلیل گران به تحلیل و ارزیابی سخنان آقای روحانی پرداختند. همچنین بسیاری از شبکه های غیر خبری منطقه ،اروپا و آمریکا در بخش های خبری امروز خود محورهای مهم سخنان آقای روحانی  را بازتاب دادند.

شماری از مراکز تحقیقاتی و اندیشکده های مهم اروپا و آمریکا براساس برنامه های اعلامی خود قرار است طی چند روز آینده نشست ها و میزگردهایی با هدف ارزیابی سخنان آقای دکتر حسن روحانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها