با حکم معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد

ایوبی: سازمان سینمایی به بازنگری نیاز دارد

رئیس سازمان سینمایی در مراسم تودیع و معارفه مدیران این نهاد از تجدیدنظر در روابط با بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوان خبر داد و گفت: اصل سازمان سینمایی را حفظ می‌کنیم، اما معاونت‌ها و ادارات نیاز به تغییر دارد.
کد خبر: ۶۰۰۳۹۱

به گزارش تسنیم، حجت‌الله ایوبی گفت: سازمان سینمایی نیاز به بازنگری دارد. ما اصل سازمان را حفظ خواهیم کرد، اما معاونت‌ها و ادارات نیاز به تغییر دارد. باید در شیوه ارتباط با فارابی، سینمای جوان و... تجدیدنظر کرد. باید سمت تخصص‌گرایی برویم و از کسانی که صاحب اندیشه هستند استفاده کنیم.

ایوبی درباره مدیران سازمان سینمایی افزود: نیازمند همه مدیرانی هستیم که در سال‌های پس از انقلاب ساخته شده‌اند و از تجربه کافی برخوردارند. مدیران زیادی نداریم و باید از وجود همه آنها استفاده کنیم.

من از مدیرانی که قصد همکاری با سازمان سینمایی را داشته باشند، استفاده می‌کنم؛ البته تاکنون فرصتی برای گذاشتن جلسه با آنها نداشته‌ام، ولی در آینده این اتفاق می‌افتد.

ایوبی تاکید کرد: حق سینمای پرافتخار کشور این حاشیه‌ها نیست. ما باید به داد صنعت سینما و اصناف برسیم. با هنرمندان جلسات مشورتی می‌گذاریم تا راه‌حلی برای این موضوع پیدا کنیم. این حق سینماگرانی است که سال‌ها کار نکرده‌اند. من با سینماگرانی که سال‌ها کار نکرده‌اند و اکنون می‌خواهند فیلم بسازند صحبت کرده‌ام، امیدوار هستم آنها فیلم‌های خوبی بسازند تا مشکلات جامعه را بخوبی نشان بدهند.

رئیس سازمان سینمایی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از رسانه‌ها برای همراهی با وی در جهت غلبه بر حاشیه‌ها گفت: ما نیازمند حرکت هوشمندانه رسانه‌ها هستیم. شغل من گفت‌وگوست و دوست دارم با اهالی رسانه گفت‌وگو کنم، ولی باید کمی صبر کرد تا ما به جمع‌بندی برسیم.

ایوبی افزود: به سینماگرانی که از طریق رسانه دوست دارند با من گفت‌وگو کنند می‌گویم که راه‌های دیگری هم برای این کار هست. استفاده از رسانه، سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند جای ارتباط چهره به چهره را بگیرد. من صداهای آهسته را بیشتر می‌شنوم و گوشم به حرف‌های بلند حساس است و نمی‌توانم آنها را خوب بشنوم‌. کسی که حرفی برای گفتن دارد، آهسته حرف می‌زند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها