مدیرکل دفتر بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تخصیص یارانه داروهای بیماران خاص، گفت: در مرحله اول ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه در اختیار سازمان‌های بیمه‌گر گذاشته شده و چند روز آینده در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۹۹۷۳۳

محمدباقر هوشنگی در گفت‌وگو با فارس افزود: قرار است 1180 میلیارد تومان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مابه‌التفاوت قیمت داروهای بیماران خاص در اختیار سازمان‌های بیمه‌گر قرار بگیرد.

هوشنگی درباره نحوه پرداخت یارانه داروهای بیماران خاص اظهار کرد: قرار شده است که در مرحله اول، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 500 میلیارد تومان به حساب سازمان‌های بیمه‌گر واریز کند.

مدیرکل دفتر بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته بین سازمان‌های بیمه‌گر مبلغ 500 میلیارد تومان از روز گذشته به حساب سازمان‌های بیمه‌گر واریز شد و در ادامه،سازمان‌های بیمه‌گر مابه‌التفاوت گران شدن داروهای بیماران خاص را به حساب افراد واریز می‌کند.

وی تاکید کرد: در مرحله اول قرار است مابه‌التفاوت 500 قلم داروی بیماران خاص و صعب‌العلاج به حساب بیماران و متقاضیان واریز شود که بزودی در مراحل بعدی، مابه‌التفاوت داروهای جدید به حساب آنها واریز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها