ما به فن کمر 3 امتیازی باختیم نه به سپاهان

دایی : از حرف هایم عقب نشینی نمی کنم

آینده درخشانی در انتظار پرسپولیس است

خلعتبری: کرانچار فیلم بازی را دوباره ببیند

علی دایی امروز از شاگردانش درخواست کرد دیگر درباره بازی با سپاهان صحبت نکنند اما محمدرضا خلعتبری هنوز حرف های زیادی درباره آن دیدار دارد.
کد خبر: ۵۹۹۵۳۲
خلعتبری: کرانچار فیلم بازی را دوباره ببیند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ خلعتبری به سرمربی سپاهانی ها حتی توصیه می کند که یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند تا بیشتر متوجه عمق فاجعه بشود. او امروز در گفت و گو با ایسنا صحبت های جدیدی را درباره بازی با سپاهان مطرح کرده که گزیده صحبت های وی را در ادامه می بینید:

* واقعیت این است که ما با انگیزه بالایی به اصفهان رفته بودیم اما متاسفانه داور در همان ابتدای بازی تصمیمی گرفت که همه چیز را به هم ریخت.

* گر قهرمانی کمی بیشتر فکر می‌کرد و از کمک خود درباره آن صحنه می‌پرسید، می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد.

* کرانچار یکی از مربیان خیلی خوبی است که تا به حال به فوتبال ایران آمده، اما بهتر است او درباره تیم خودش اظهار نظر کند. ما که درباره تیم سپاهان حرفی نزدیم و فقط بردشان را به آن‌ها تبریک گفتیم.

* همه می‌دانند نظر کارشناسان داوری درباره قضاوت قهرمانی چه بوده، پس بهتر است کرانچار به این مسائل داوری ورود نکند. او باید فیلم بازی را یک بار دیگر ببیند. قطعا خودش خواهد فهمید که قهرمانی چه کرده است.

* مطمئن باشید آینده درخشانی در انتظار تیم ماست. واقعا بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در هر بازی سرنوشت را عوض کنند و سه امتیاز را برای پرسپولیس به دست بیاورند.

* باخت به سپاهان هم اتفاقی بود که روی اشتباه داوری رخ داد و اصلا مشکل فنی نداشتیم. فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست و عزم خود را جزم کرده‌ایم که در 5 بازی آینده تا انتهای نیم فصل بهترین نتایج را بگیریم و امیدوارم در این راه هواداران ما را تنها نگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها