رویای جدید مدیرعامل آبی ها

فتح اله زاده می خواهم رییس فدراسیون شوم

علی فتح اله زاده به دوران حضور خود در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل نزدیک می شود. او از مدت ها پیش این وعده را داده است.
کد خبر: ۵۹۸۷۹۹
فتح اله زاده می خواهم رییس فدراسیون شوم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ فتح اله زاده حالا هدف دیگری در سر دارد؛ او می خواهد رییس بعدی فدراسیون فوتبال باشد. او در این رابطه در برنامه ورزش  و مردم گفت:«اگر از استقلال بروم قصد دارم شانسم را در فدراسیون فوتبال امتحان کنم. من به کفاشیان رای دادم و باز هم به او رای خواهم داد البته کفاشیان باید برود که من جایگزین او بشوم.»

وی در ادامه درباره موضوع چک های خبرساز باشگاه استقلال گفت: « ما به عنوان مسئولین دولتی چک‌هایی را صادر می‌کنیم و با آنکه می‌دانیم مشکلاتی به وجود خواهد آمد و شاید برگشت بخورد اما این ریسک را انجام می‌دهیم و باز هم این کار را انجام خواهیم داد. زیرا بازیکنان به این مسائل نیاز دارند. شاکیان هم اعلام کردند که فقط چک فتح‌الله‌زاده را می‌خواهیم ما هم نمی‌توانیم این کار را انجام ندهیم ما باید چنین کارهایی را انجام دهیم. من و رویانیان هم فرقی نمی‌کنیم و به بازیکنم 250 میلیون چک دادم که او بتواند تایلند برود. اگر این کار را نمی‌کردم آیا او می‌توانست خوب بازی کند؟»

فتح اله زاده در ادامه مصاحبه تلویزیونی اش ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: «دیگر به من دسته چک نمی‌دهند اگر می‌دادند گرث بیل را هم می‌خریدیم. ما می‌گوییم که امکانات به ما بدهند قسمتی از ورزشگاه آزادی را در اختیار ما قرار دهند تا از آن بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم. چرا ما به ترکیه سفر کنیم و در آنجا هم شیشه‌ای را روی میز قرار دهند و از ما عکسی بیندازند. ما در ارتفاعات شمال بهترین مکان‌ها را داریم به مسئولان دولتی و استانداران می‌گویم که 30 هکتار از زمین‌های شمال را به ما و 30 هکتار را به سردار بدهند تا بتوانیم در آنجا کمپ تمرینی احداث کنیم. این مسائل مربوط به هیئت مدیره نمی‌شود بلکه مربوط به دولت است. همه برای کمک نکردن در صف ایستاده‌اند. باید تلاش کنیم تا این مسائل برطرف شود.»

فتح‌الله‌زاده در واکنش به اصرار مجری برنامه مبنی بر وضعیت جباری، تصریح کرد: «من از شما اجازه خواستم که سؤال بعدی را جواب دهم من به او احترام می‌گذارم او هم برای ما زحمت کشیده است. مگر بازیکنان دیگر چون علی کریمی به فوتبال خدمت نکرده‌اند. البته من از رفتن او ناراحت نیستم اجازه بدهیم مدیر در مورد تیمش تصمیم بگیرد. مسئله کریمی را هم مطرح نکردم که بگویم سردار با او مشکل دارد. شاید سال آینده کریمی هم به پرسپولیس بیاید اما می‌گویم ایراد نگیرید و بگذارید مدیر در مورد تیمش تصمیم بگیرد به هیچ عنوان قصد مقایسه جباری را ندارم. اما مگر ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن شکست نخوردیم و ذوب‌آهن هم نتیجه را به گسترش فولاد واگذار نکرد مگر گسترش جباری داشته که توانست ذوب‌آهن را شکست دهد. من می‌گویم یک تیم را آنقدر کوچک نکنیم که یک بازیکن تحت تاثیر قرار بگیرد ما هفت بازیکن ملی‌پوش داریم از کجا معلوم که جباری بخواهد به استقلال بیاید؟ معتقدم او بازیکن بسیار بزرگ و صاحب نامی است اما ترجیح می‌دهیم امسال او با ما نباشد البته شاید هم او نخواهد به استقلال بیاید. ما 10 بازیکن در حد ملی داریم آن وقت همه‌اش در مورد این مسائل سؤال می‌پرسند چرا نمی‌گویند چگونه تیم به نیمه نهایی رسید.»

علی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: «خدا دو بار در زندگی به بندگانش می‌خندند یک بار زمانی که عده‌ای می‌خواهند شخصی که بالا می‌رود پایین بیاورد و یک وقت هم زمانی که شخصی قرار نیست که بالا برود و به زور می‌خواهند او را بالا ببرند. ما در مقابل تایلند بازی بسیار خوبی انجام دادیم البته این تیم نماینده تایلند نبود بلکه فرا تایلندی بود.»

وی ادامه داد: «نماینده تایلند 9 بازیکن خارجی داشت و تیمی که بتواند به این مرحله برسد‌ وضعیت خوبی داشته است و صد در صد ضعیف نبوده است. ما مقابل نماینده قطر الهلال عربستان و سایر تیم‌ها به برتری رسیدیم و تیم‌های گردن کلفتی را شکست دادیم تا به این تیم رسیدیم.»

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «مشکلات زیادی داشتیم ساعت 12 و 30 دقیقه شب من به سردار زنگ زدم و اتفاقا او هم بیدار بود به او گفتم که چه اتفاقاتی در شب قبل از بازی افتاده است. نگذاشتند بازیکنان بخوابند البته ما سرمربی فهیم و بازیکنان باغیرتی داریم که توانستند با این شرایط کنار آیند و تیم با بهترین شکل وارد زمین شد.»

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: ما« اقداماتی انجام دادیم که نمی‌خواستیم آنها رسانه‌ای شود. آشپز با خودمان برده بودیم چون حس‌مان این بود که آنجا به مشکل برمی‌خوریم با خود حتی نخود و لوبیا هم به تایلند بردیم.»

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا امسال قهرمان خواهد شد، گفت: «دو جام را برای تهران کنار بگذارید که یک جام به ما خواهد رسید و یک جام برای سردار.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها