وام شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

اعتبار وام‌های شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 به میزان 30 میلیارد ریال از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.
کد خبر: ۵۹۷۶۴۳
وام شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علی صدر معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر، افزود: به منظور کمک به تامین بخشی از هزینه های شهریه تحصیلی دانشجویان، وام شهریه پرداخت می شود.

به دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در هر نوبت حداکثر دو میلیون پانصد هزار ریال و به دانشجویان کارشناسی ارشد در هر نوبت حداکثر 10 میلیون ریال وام شهریه پرداخت می شود.

دکتر صدر اظهار کرد:دانشجویان متقاضی وام شهریه می توانند با مراجعه به مراکز آموزشی محل تحصیل خود نسبت به ثبت نام در سیستم صندوق رفاه اقدام نموده و پس از تایید واحد استانی وام شهریه را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است، مهلت ورود اطلاعات وام شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 دانشگاه جامع علمی کاربردی که از 12شهریور ماه 92 شروع شده، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه اول آبان ماه سال جاری می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها