اعزام کاروان راهیان نور ولایت منطقه 16 به مناطق عملیاتی غرب کشور

280 تن از شهروندان منطقه 16 روز جمعه با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مقاومت ، ایثار و شهادت در قالب کاروان راهیان نور و ولایت به بازدید و دیدار از مناطق عملیاتی عازم غرب کشور شدند.
کد خبر: ۵۹۶۸۶۱
اعزام کاروان راهیان نور ولایت منطقه 16 به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه در این باره گفت: در قرآن توصیه به سیر در آفاق و انفس شده و این سفر راهیان نور از مصادیق سیر در آفاق جهت تفکر در کائنات و طی مسیر کمال و رسیدن به معبود و معشوق  یعنی خداوند تبارک و تعالی است و همان راهی است  که شهدا رفتند و به لقا الله پیوستند.

وی گفت:  این سفر معنوی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، پایداری و مقاومت برنامه ریزی شده مورد رضایت حق تعالی قرار گرفته و زائرین دعاگوی خادمان خود در شهرداری تهران باشند.

شهردار منطقه 16  ضمن اشاره به اینکه  روحیه فداکاری ،از خود گذشتگی و کار برای رضای خدا را در جامعه اسلامی باید زنده باشد و فراموش نکنیم که امنیت، صلابت و اقتدار کشور و آسایش امروز مرهون فداکاری شهدا جانبازان و ایثارگران است و همه ما مدیون این عزیزان هستیم خاطرنشان کرد :جوانان امروز باید بدانند که شهدا با ایثار و فداکاری و گذشتن از همه هستی و نثار خون خود باعث باور شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی  شدند و از جان و مال و ناموس،حیثیت و شرف این ملت آزاده و نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری نمودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها