مصوبه ای که به نام ورزشکاران و به کام برخی مسئولان بود

واردات موتور سیکلت توسط مسئول ورزشی!

حالا پس از گذشت چند ماه مشخص می شود که مصوبه هیات دولت به نام ورزشکاران و به کام برخی از مسئولان بوده است.
کد خبر: ۵۹۵۲۴۶
واردات موتور سیکلت توسط مسئول ورزشی!

به گزارش جام جم ورزشی، اگرچه طی چند ماه اخیر ورزش دشوارترین روزهای مالی خود را پشت سر گذاشته ، اما کار و بار برخی مدیران با اقدامات اقتصادی شان سکه بوده است، مدیرانی که در دوره گذشته وزارت ورزش و جوانان صاحب مناصب زیادی بودند و هنوز نیز دستی بر آتش ورزش دارند.
چند ماه پیش مصوبه ای در هیات دولت – دولت گذشته - به تصویب رسید که بر اساس آن ورزشکاران موتورسوار می توانستند با دریافت مجوز نسبت به واردات موتورهای بیشتر از 250 سی سی اقدام کنند. این مصوبه از آن جهت به تصویب رسید که اقداماتی برای خدمت به ورزشکاران موتورسوار صورت پذیرد.
حالا پس از گذشت چند ماه مشخص می شود که این مصوبه به نام ورزشکاران و به کام برخی از مسئولان بوده است.
خبرهای دریافتی خبرنگار ما حکایت از آن دارد که صدور همین مجوز کافی بود تا یکی از مسئولان – که اتفاقا عضو فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هم نیست- بهترین استفاده را ببرد و اقدام به وارد کردن تعدادی موتورسیکلت 1000 سی سی کند. او یکی از این موتورها را به خواهر زاده خود اختصاص داده و 3 دستگاه از آنها را هم به یکی دیگر از مسئولان ورزش واگذار کرده است.
اما نکته جالب توجه ماجرا آنجاست که تا امروز ورزشکاران کمی قادر به استفاده از این مصوبه شده اند اما آقای مسئول بدون دردسر اقدام به وارد کردن موتورسیکلت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها