واعظی: افزایش قیمت اینترنت و مکالمه به شرط ارتقای کیفیت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که، قیمت خدمات تلفن و اینترنت باید متناسب با کیفیت افزایش یابد، گفت: اعتقاد ما این است که مردم باید براساس کیفیت بهتری که دریافت می‌کنند، هزینه بپردازند.
کد خبر: ۵۹۳۱۰۹

به گزارش ایرنا، محمود واعظی دیروز در نخستین نشست خبری خود پس از دو هفته تصدی مسئولیت وزارت اظهار کرد: اکنون مردم مشکل دسترسی به اینترنت را دارند که دولت جدید روی این مسائل حساس است و آن را پیگیری می‌کند.وی افزود: در دو هفته اخیر در نشست‌هایی که با معاونان و مدیران مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتم، این موضوع را یادآور شده‌ام که فقط شرکت‌هایی را که برای افزایش قیمت به شما مراجعه می‌کنند، نبینید و به نیازهای مردم و حقوق شهروندان توجه کنید.

واعظی از افزایش 28 درصدی ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور در هفته دولت خبر داد و گفت: ظرفیت پهنای باند از 72 گیگابایت بر ثانیه به 97 گیگابایت رسیده است که این افزایش باعث می‌شود مردم از اینترنت با سرعت بیشتر استفاده کنند و متقاضیان اینترنت که در نوبت هستند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش پهنای باند اینترنت را مقدمه‌ای برای تحقق دولت، سلامت و تجارت الکترونیک عنوان کرد و گفت: افزایش پهنای باند، گام اولیه برای رسیدن به این اهداف است و امیدواریم تا پایان سال شاهد گسترش بیشتر پهنای باند اینترنت در کشور باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک و با بهره‌برداری از شبکه ملی اطلاعات، مردم در منازل از اینترنت دو مگابیت استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها