گروگانگیران 150 میلیون تومان پول درخواست کرده بودند

عملیات 27 تیم پلیس برای رهایی گروگان

فردی که چند روزپیش توسط گروگانگیران به گروگان گرفته شد روز گذشته با تلاش 27 تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان کرمانشاه آزاد شد.
کد خبر: ۵۹۲۲۱۳
عملیات 27 تیم پلیس برای رهایی گروگان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ کیومرث عزیزی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی به نام «رضا» قصد مسافرت بوسیله خودرو سواری پراید به شهر تهران را داشته که خودرو وی در شهر «بیستون» از توابع شهرستان «هرسین» دچار نقص فنی می گردد.

وی افزود: پس از رفع نقص خودرو، دو نفر ناشناس به وی مراجعه و ادعا می کنند به علت نداشتن تمکن مالی به صورت رایگان تا شهرستان همدان آنها را سوار بر خودرو خود کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از طی مسافتی، یکی از سرنشینان خودرو به بهانه ای راننده را مجبور به توقف خودرو می کنند که در کمترین مدت زمان ممکن و با استفاده از سلاح سرد ، دست و پای راننده را بسته و بر چشمان وی چشم بند می زنند.

سرهنگ عزیزی افزود: خودرو در منطقه «بیستون» رها و راننده را تحویل گروهی دیگری می دهند و آن موقع بود که با خانواده وی تماس برقرار و برای آزادی فرد گروگان، تقاضای 150 میلیون تومان وجه نقد از پدر وی می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پدر فرد گروگان با خونسردی کامل موضوع را با پلیس در میان گذاشت و برای آزادی این فرد 27 تیم عملیاتی بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: تیم های عملیاتی تمامی محورهای مورد نظر را پوشش دادند و حضور مقتدرانه پلیس باعث شد که گروگان گیران عرصه را بر خود تنگ ببینند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه همکاران و دعای خیر مردم و عنایت حضرت حق روز گذشته فرد گروگان از چنگال گروگانگیران آزاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها