رویمان نمی‌شد لباس استقلال را با بازیکنی عوض کنیم

اکبرپور:امسال با اقتدار قهرمان می‌شویم

سیاوس اکبرپور هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امسال از آن سال‌هایی است که با اقتدار قهرمان لیگ برتر می‌شویم.
کد خبر: ۵۹۱۸۹۶
اکبرپور:امسال با اقتدار قهرمان می‌شویم

سیاوش اکبرپور در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان و روند آماده سازی این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

برد خوبی مقابل راه‌آهن به دست آوردید و حالا باید به خوزستان بروید.

خدا را شکر که پیروزی روحیه‌بخشی کسب کردیم و وضعیت تیم‌مان خوب است. امسال از آن سال‌هایی است که با اقتدار قهرمان می‌شویم. سال گذشته کار سخت بود ولی امسال شرایط فرق می‌کند.

 تا قبل از بازی با راه‌آهن از استقلال انتقاد می‌شد که خوب بازی نمی‌کند، اما به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

هرچه زمان بگذرد شرایط ما نسبت به گذشته بهتر خواهد شد، دیدید که در بازی با راه‌آهن هم بازی را اداره کردیم، هم 3 گل زدیم و هم می‌توانستیم 3 گل دیگر هم بزنیم.

ظاهرا مشکل اصلی استقلال هم در هفته‌های اخیر مربوط به لباس‌ها بود، حل شد.

اعتقاد من این است استقلال و پرسپولیس در آسیا تیم‌هایی هستند که هم به نوعی پرطرفدار محسوب می‌شوند و هم به نوعی یک برند هستند. در این بین شرکت‌هایی با این تیم‌ها قرارداد می‌بندند ولی تصور می‌کنم لباس‌هایی که این دو تیم می‌پوشند باید با البسه دیگر تیم‌ها فرق داشته باشد، اما امسال به هر تیمی لباس داده شد، کیفیت بدترش را به استقلال دادند. شاید باور نکنید کیفیت پیراهن ما به حدی بود که رویمان نمی‌شد آنها را با بازیکنان دیگر تیم‌های آسیایی عوض کنیم. حالا هم اسپانسر تیم تغییر کرده و من بیش از 10 سال است که ساعدی‌فر را می‌شناسم و امیدوارم البسه جدید هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم برای ما خوش‌ یمن باشد.

 این هفته باید به مصاف استقلال خوزستان بروید،‌حضور بازیکنان سابق استقلال در این تیم تأثیری در نتیجه بازی ندارد؟

استقلالی‌ها نزدیک به 70 درصد از تیمشان را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند. این تیم هم مربی خوبی دارد و هم بازیکنان خوبی، اما ما هم استقلال هستیم و فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی می‌کنیم. چون در آسیا حضور داریم باید در لیگ برتر در حد یک تیم فراتر از آسیا به میدان برویم.

کادر فنی تیم‌تان نسبت به فاصله کم بازی‌ها اعتراض داشت.

سازمان لیگ اینگونه تصمیم گرفته و ما هم مشکلی نداریم. فکر می‌کنم دست کادر فنی کم کم باز شده و با جابجایی بازیکنان مشکل برطرف می‌شود.

کمتر از 10 روز به دربی پایتخت باقی مانده، نظرت چیست؟

به هرحال آن مسابقه هم 3 امتیاز دارد و هر تیمی در آن بازی به فکر برد است. اما یادتان نرود تیم ما اول به دنبال 3 امتیاز اهواز است و بعد به بازی با پرسپولیس فکر می‌کند هرچند فکر می‌کنم امسال با توجه به نفرات دو تیم شاهد بازی خوبی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها