رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: 11 هزار و 500 راننده در آستانه ضبط گواهینامه و 105 هزار خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در آستانه توقیف قرار دارند.
کد خبر: ۵۹۱۸۳۲

به گزارش ایسنا، اسکندر مومنی افزود: این رانندگان در صورتی که فقط یک تخلف حادثه‌ساز دیگر داشته باشند، گواهینامه‌شان ضبط و از سفرهای تابستانی محروم می‌شوند. این در حالی است که میزان نمرات منفی 91 هزار راننــده نیز به 20 نمره منفی رسیده است.

وی با تاکید بر ایــــن که 105 هزار راننده در کشور بیش از یک میلیون تومان خلافی دارند، گفت: آمارها نشان می‌دهد 68 هزار راننده‌ای که بیش از یک میلیون تومان بدهی جریمه داشته‌اند، در سال جاری بدهی خود را پرداخت کرده‌اند. با این حال پلیس با کمک سیستم‌های نرم‌افزاری و دوربین‌های نظارت جاده‌ای، برنامه جدی دارد تا خودروهایی را که بیش از یک میلیون تومانی بدهی جریمه دارند، در جاده‌های کشور توقیف کند.مومنی با اشاره به این که بر اساس آمارهای پزشکی قانونی، شمار کشته‌های تصادفات رانندگی در ماه تیر با 400 نفر کاهش معادل 20 درصد کمتر شده است، گفت: در چهار ماهه امسال نیز با کاهش 10 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای روبه‌رو بودیم که این امر یک رکورد محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها