مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 تا روز دوشنبه چهارم شهریور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۷۴۵

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی براساس مصوبات دفتر گسترش آموزش عالی علاوه بر ظرفیت‌های پذیرش در کد رشته‌‌محل‌های اعلام شده مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی نسبت به پذیرش دانشجو در برخی دیگر از کد رشته‌‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به این ‌که اطلاعات مربوط به این رشته‌ها همراه اصلاحات برخی از رشته‌های مندرج در دفترچه راهنما طی اطلاعیه‌ای روز پنجشنبه سی و یکم مرداد روی سایت سازمان قرار گرفته است، تاکید کرد: مهلت انتخاب رشته همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون ورودی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 که آزمون آنها صبح یا بعدازظهر پنجشنبه بیست و چهارم مرداد برگزار شد تا ساعت 24 دوشنبه چهارم شهریور پایان می‌پذیرد.

توکلی با بیان این ‌که تا ساعت 8 صبح پنجشنبه سی و یکم مرداد تعداد 86 هزار داوطلب انتخاب رشته کردند، تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده‌اند و تمایل به انتخاب کدرشته‌ محل‌های جدید یا اصلاح کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود را دارند؛ می‌توانند نسبت به ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها