جام جم گزارش می دهد

خطری به نام معتادان پرخطر

اولتیماتوم 3 ماهه به معتادان پرخطر عباس آباد

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با انتقاد از وضعیت منطقه عباس آباد نکا، گفت: در 3 ماه آینده این محل باید از وجود معتادان پاکسازی شود.
کد خبر: ۵۹۰۲۵۷
اولتیماتوم 3 ماهه به معتادان پرخطر عباس آباد
به گزارش جام جم آنلاین، مهندس طاها طاهری در سفر به استان مازندران از منطقه آلوده و پرخطر عباس‌آباد نکاء بازدید کرد و در جلسه شورای هماهنگی این استان گفت: جهت ساماندهی وضعیت منطقه مذکور، طرح مطالعاتی مناسبی تهیه شده است و یقیناً با اجرای این طرح‌ها ما شاهد بهبود وضعیت منطقه عباس‌آباد و رفع مشکلات آن خواهیم بود.

وی افزود: ضروری است معاونت سیاسی امنیتی استان با تشکیل کمیته وی‍ژه ساماندهی منطقه عباس‌آباد نکاء در استانداری و با بهره‌گیری از ظرفیت و توان مدیران استانی با تهیه برنامه عملیاتی و اجرایی برای بهسازی منطقه اقدام کند.

این مقام مسوول ادامه داد: تمام منابع مالی لازم برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده  توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تخصیص یافته و هیچ مشکلی وجود ندارد و در اسرع وقت اعتبارات مورد نظر ابلاغ می شود.

طاهری بر زمینه اجرای برنامه‌ها از جمله احداث و استقرار مراکز فرهنگی، احداث سالن ورزشی، اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، ‌احداث پایگاه سلامت، احداث مراکز علمی مدرسه و دبیرستان و بهسازی و هدایت فاضلاب های موجود و همچنین جمع‌آوری معتادان و فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و ارجاع و انتقال معتادان و بیماران متجاهر و بی‌خانمان منطقه عباس‌آباد نکاء به مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب (ماده 16 قانون) در استان تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها