این شبکه تولید سریال برای نوروز و رمضان 93 را آغاز کرده است

دست پُر شبکه‌ یک برای شب‌های پاییز

سریال‌های «بچه‌های نسبتا بد»، «ماتادور» و «معمای شاه» فصل پاییز از شبکه یک پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۱۱۵

به گزارش جام‌جم، شبکه یک علاوه بر پخش این سریال‌ها، سریال‌های «عصر پاییزی» و «آرام می‌گیریم» را هم به صورت مشارکتی تولید خواهد کرد. این شبکه قراراست سریال‌های حماسه میشان را با موضوع قیام مردم جنوب، سری سوم سریال پایتخت، معراجی‌ها، نافذان دل، خانه امن و فصل بی‌پروایی را نیز تولید کند. فیلمنامه سریال‌های بخت و اقبال، بازی دوگانه، چشم سوم و آسریس هم برای تولید در این شبکه نوشته می‌شود.

رحمان سیفی‌آزاد، مدیر گروه سریال‌های شبکه یک درباره تولیدات مشارکتی این شبکه و سیاستی که در این‌باره پیگیری می‌کنند، به جام‌جم گفت: تولید سریال‌های مشارکتی در سازمان صداوسیما امری عادی است. ما درارتباط با آثار مشارکتی دو سیاست را دنبال می‌کنیم. بخشی از تولیدات مشارکتی متناسب با شعار سال و نیازهای فرهنگی با همکاری سازمان‌های مربوط ساخته می‌شود.

وی افزود: بخشی دیگر از تولیدات مشارکتی مربوط به تبلیغ بنگاه‌های اقتصادی است. در واقع این سازمان‌ها برای تبلیغات کالاهایشان در تولید آثار نمایشی مشارکت می‌کنند.

مدیر گروه سریال شبکه یک در پاسخ به این پرسش که حضور مشارکت‌کننده در سریال دودکش غیرمستقیم بود، آیا این سیاست در سریال‌های آتی شبکه یک هم ادامه خواهد داشت، گفت: نحوه تبلیغ در سریال تلویزیونی دودکش معقول و درست بود. ما این نوع تبلیغ را از سریال دودکش آغاز کردیم و ادامه خواهیم داد. تبلیغات گل‌ درشت بنگاه‌های اقتصادی نه‌تنها به جذب مخاطب منجر نمی‌شود، بلکه جز دلزدگی نتیجه دیگری به همراه نخواهد داشت.

سیفی‌آزاد اشاره کرد: بنابراین می‌توان در قالب یک اثر نمایشی خوب و مناسب نه‌تنها اثری سرگرم‌کننده برای مخاطب ساخت، بلکه در بدنه قصه به اهداف بنگاه‌های اقتصادی هم توجه کرد. سرمایه‌گذاران باید بدانند این نوع تبلیغ به نتایج مثبت منتهی می‌شود.

«بچه‌های نسبتا بد» برای شب‌های پاییز

وی با اشاره به تولیدات مشارکتی شبکه یک گفت: سریال نوشدارو با مشارکت بسیج تولید شده است. سریال عصر پاییزی هم با مشارکت وزارت کار تولید می‌شود که به مسائل کار می‌پردازد. این سریال اواخر پاییز یا اوائل زمستان پخش می‌شود.

مدیر گروه سریال‌های شبکه یک ادامه داد: سریال «آرام‌می‌گیریم» با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس به تهیه‌کنندگی جمال گلی در مرحله نگارش فیلمنامه است. کارگردان این سریال مشخص نشده و موضوع آن درباره خانواده رزمندگان است. این سریال نگاهی به اتفاقات بعد از جنگ دارد.

سیفی‌آزاد با اشاره به سریال بچه‌های نسبتا بد گفت: این سریال به کارگردانی سیروس مقدم به مسائل اجتماعی جوانان می‌پردازد و کار بسیار متفاوتی شده است. این سریال پاییز پخش می‌شود. سریال گذر از رنج‌ها هم به کارگردانی فریدون حسن‌پور تصویربرداری می‌شود. پخش این سریال هم از اواخر امسال آغاز می‌شود.

وی درباره زمان پخش سریال معمای شاه هم افزود: بعداز تمام شدن سریال کلاه پهلوی پخش سریال معمای شاه شروع می‌شود. این سریال هم روزهای جمعه پخش می‌شود و پخش آن هفتگی خواهد بود.

«ماتادور» برای هفته پلیس

مدیر گروه سریال‌های شبکه یک با اشاره به سریال ماتادور گفت: این سریال هم برای پخش در هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است. سریال حماسه میشان هم به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده جزو تولیدات فاخر است که در مرحله نگارش فیلمنامه است. این سریال به مقطعی از تاریخ می‌پردازد که مربوط به قیام مردم جنوب ایران درمقابل تهاجم انگلیسی‌هاست.

سیفی‌آزاد با اشاره به سریال «پایتخت 3» هم گفت: این سریال تلویزیونی را برای نوروز 93 تولید می‌کنیم. این سریال را هم مثل سری‌های قبل پایتخت سیروس مقدم کارگردانی می‌کند و محسن تنابنده هم سرپرست نویسندگان است. نگارش فیلمنامه این سریال آغاز شده است.

وی درباره سریال معراجی‌ها گفت: این سریال به‌کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرحله پیش‌تولید است و داستان آن درباره حضور جوانان در راهیان نور است. فیلمنامه سریال ماه رمضان سال آینده هم با نام «نافذان دل» به نویسندگی منصور براهیمی نوشته می‌شود که در مرحله پایانی نگارش است. داستان این سریال هم درباره روحانیونی است که به عنوان مبلغ به روستاها می‌روند. سریال نافذان دل به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی و کارگردانی عبدالرسول گلبن تولید می‌شود.

مدیر گروه سریال‌های شبکه یک درباره دیگر تولیدات این شبکه که در مرحله نگارش فیلمنامه است، گفت: فیلمنامه سریال‌های بخت و اقبال به تهیه‌کنندگی آقاهرندی و بازی دوگانه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده نوشته می‌شود.

سیفی‌آزاد با اشاره به سریال‌های پلیسی این شبکه گفت: آرش قادری نگارش فیلمنامه سریال پلیسی چشم سوم را آغاز کرده است. سریال آسریس (میدان هدف) هم با موضوع پرداخت به جرایم اینترنتی و پدافند غیرعامل به نویسندگی علی طالب‌آبادی نوشته می‌شود. فیلمنامه این سریال در مراحل پایانی نگارش است.

وی با اشاره به سریال‌هایی که قرار است فریدون جیرانی آنها را کارگردانی کند، گفت: سریال خانه امن با موضوع ترورهای هسته‌ای در ایران به کارگردانی فریدون جیرانی در مرحله پیش‌تولید است. سریال فصل بی‌پروایی را هم قرار است فریدون جیرانی درباره فعالیت منافقان در دهه 60 مقابل دوربین ببرد.

فاطمه عودباشی / گروه رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها