مامور قلابی اداره اماکن که با زور و تهدید، اموال یک مغازه‌دار را دزدیده و قصد فرار در یکی از محله‌های شهر قدس در غرب استان تهران را داشت، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۹۱۳۳
مامور قلابی، سارق بود

به گزارش جام‌جم، محسن پورساداتی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس در غرب استان تهران در این باره گفت: روز چهاردهم مرداد امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در شهر قدس (قلعه حسن‌خان) تماس گرفت و برای دستگیری یک مامور قلابی که اموال مغازه‌اش را سرقت کرده بود، درخواست کمک کرد.

وی افزود: در پی این تماس، کارآگاهان اداره آگاهی شهر قدس با اعزام به محل حادثه و تحقیق از شاکی متوجه شدند مردی با جعل عنوان پلیس، از او سرقت و با یک دستگاه موتورسیکلت فرار کرده است. ماموران با اطلاعات به دست آمده برای دستگیری سارق فراری اقدام و کمی پایین‌تر از محل حادثه، او را در حالی که در بلوار طالقانی قصد ورود به مغازه‌ای را داشت، دستگیر و از وی یک بی‌سیم تقلبی کشف و ضبط کردند.

بازپرس شعبه اول دادسرای شهر قدس یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با شاکی پرونده قرار گرفت و در تحقیق از شاکی معلوم شد روز حادثه مردی با بی‌سیم وارد مغازه‌اش شده و با معرفی خود به عنوان مامور اداره اماکن، ادعا کرده از او به دلیل تخلفاتی شکایت شده و باید مغازه پلمب و وی به مرکز پلیس منتقل شود.

سرقت اموال شاکی از سوی متهم

وی افزود: در همین موقع وقتی متهم کرکره مغازه را پایین می‌آورد، شاکی به مامور بودن وی مشکوک شده و از او کارت شناسایی‌اش را می‌خواهد، اما مامور قلابی به او حمله‌ور می‌شود و با تهدید، کلید گاوصندوق را می‌گیرد و مدارک هویتی و پنج میلیون تومان پول‌ وی را سرقت می‌کند و سپس با موتورسیکلتی که در خیابان منتظرش بوده، متواری می‌شود.

پورساداتی یادآور شد: در تحقیق از متهم، او با اظهارات متناقض مدعی شد صاحب یک معدن است و شاکی او را با فرد دیگری اشتباه گرفته است. در حالی تحقیقات از او ادامه دارد که همسایه‌ها نیز متهم را هنگام فرار از مغازه شاکی دیده‌اند.

وی با دستور چاپ تصویر متهم بدون پوشش چهره در روزنامه، از مردم خواست چنانچه در دام این پلیس قلابی گرفتار شده‌اند، برای شکایت از او به دادسرا یا پلیس آگاهی شهر قدس مراجعه کنند. تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم نیز ادامه دارد.

newsQrCode
برچسب ها: مامور قلابی سرقت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها