کوچکترین آتویی داشتند من را رسوای عالم می کردند

قلعه نویی: این افراد دشمن قسم خورده من هستند

خوشحال می شوم جعفری از من شکایت کند

قلعه نویی: من به برند و نام شرکت توهین نکردم

سرمربی استقلال گفت: از سیموئز ناراحت نیستم چرا که من سال گذشته به فتح اله زاده گفتم لباس های تمرین استقلال نباید رنگش اینچنین باشد.
کد خبر: ۵۸۷۷۴۱
قلعه نویی: من به برند و نام شرکت توهین نکردم


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ امیر قلعه نوعی افزود: سیموئز حق دارد که بگوید رنگ لباس تمرین استقلال مناسب نیست و این رنگ به عنوان شب رنگ  در خیابان های پرتقال استفاده میشود.

وی در ادامه اضافه کرد: من در سال گذشته به فتح اله زاده گفتم که رنگ لباس تمرین استقلال باید آبی یا سفید باشد یعنی دو رنگ اصلی که استقلال در بازی های خود از آن استفاده می کند.

قلعه نوعی تصریح کرد: تیم بارسلونا برای چگونگی نوشتن اسم بازیکنان پشت پیراهنشان از هزار نفر کمک میگیرد تا به بهترین شکل نوشته شود ولی در ایران باید بر سر رنگ لباس و نوع توپ بحث شود.

وی در خصوص اعتراضش به توپ فوتبالی که در بازی ها مورد استفاده قرار میگیرد گفت: من به برند و نام شرکت توهینی نکردم بلکه به توپی که بازیکنان با آن بازی میکنند اعتراض دارم و من نگران بازیکنانم هستم چراکه خودم در بیرون از زمین تماشاگر بازی هستم.

سرمربی استقلال بیان داشت: زمین فوتبال اگر خوب نباشد مانند زمین حافظیه موجب آسیب دیدگی بازیکنان میشود و توپ هم به این شکل است و اگر استاندارد نباشد بازیکن هم آسیب میبیند و هم نمیتواند بازی خود را به نحو احسنت انجام دهد.

وی به باشگاه خبرنگاران گفت:  با جعفری دوست هستم و خوشحال میشوم که از من شکایت کند و من پاسخ او را بدهم چراکه این توپها استاندارد نیستند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها