منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بعد از دایی و عنایتی گلزن تمام عیار نداشتیم زیرا گلزنی امری ذاتی است.
کد خبر: ۵۸۶۶۳۳
ابراهیم‌زاده: گلزنی در فوتبال ذاتی است


منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: ابتدا عید فطر و روز خبرنگار را تبریک می‌گویم، البته من به مسئولان رسانه‌ای پیام تبریک داده بودم. امیدوارم هر کسی در مسئولیت خودش بهترین عملکرد را داشته باشد. در مورد بازی نفت تهران باید بگویم بازی سختی است. نفت امسال یارگیری خوبی کرده است و بازیکنان جوان و با انگیزه و همچنین بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد. آنها خط حمله گلزنی دارند. از نوروزی، نزهتی، اولادی تا امیری همگی خطرناک هستند، خط دفاع و هافبک آنها نیز منسجم نشان داده است.

خط دفاع نفت تهران فصل گذشته سوم شد و امسال هم همان نفرات با هم هستند و این کار را سخت می‌کند. تیم ما هم برای هر بازی برنامه داشته است و امیدوارم فوتبال خوبی را انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه خط دفاع نفت فصل گذشته زیر نظر شما کار می‌کرد گفت: به هر حال این گروه هنوز هستند و در 3 بازی گذشته در هر بازی یک گل خوردند. تیم نفت نسبت به فصل گذشته فقط در خط حمله تغییراتی داشته و خط هافبک و دفاع‌شان همان نفرات سال قبل هستند. این تیم اکنون آب ‌دیده شده است.

سرمربی نفت در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم نداریم اما امین منوچهری و والری الکسانیان مصدوم هستند.

منصور ابراهیم زاده در مورد توپ‌های امسال لیگ برتر گفت: این توپ‌ها در قیاس با توپ‌های فصل گذشته بهتر هستند اما اگر بخواهیم این توپ‌ها را با توپ‌های آدیداس و نایکی که در کشورهای مترقی استفاده می‌شود مقایسه کنیم، خب طبیعی است که آنها بهتر هستند. در AFC از توپ‌های نایکی استفاده می‌شود و ما هم که در لیگ قهرمانان آسیا هستیم، بهتر است که از آن توپ‌ها استفاده کنیم. البته باید شرایط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را هم در نظر گرفت. اینکه در قراردادها به چه شکلی عمل می‌شود. قطعا آل اشپورت اسپانسر هم هست اما می‌توانیم آل‌اشپورت را متقاعد کنیم که توپ‌هایشان به روز باشد. مرغوب‌ترین توپ‌های دنیا از نایک و آدیداس تا آل اشپورت در پاکستان تولید می‌شود و بهتر است که آل‌اشپورت هم از توپ‌های با کیفیت‌تر استفاده کند.

سرمربی راه‌آهن در مورد کیفیت فنی تیمش در سه بازی گذشته گفت: وقتی که کنار زمین هستم گاهی اوقات تصور می‌کنم توقعات من صد در صد انجام نمی‌شود اما با بازبینی فیلم متوجه می‌شوم که تیم خوب کار کرده است. یک سری ایراد هم داریم که باید آنها را برطرف کنیم. در هر بازی برنامه داریم. مقابل ملوان هم تغییراتی داشتیم. البته ملوان بیشتر بر روی ضد حمله کار می‌کرد که این ضد حملات در برخی مواقع بر روی اشتباهات بازیکنان ما انجام می‌شد.

وی ادامه داد: تیمی موفق است که گل بزند. مصاحبه یکی از همکارانم را می‌دیدم که می‌گفت هر دو تیم خوب بازی کردند اما ما از تک موقعیت خود استفاده کردیم. بنابراین تیمی که گل بزند موفق است. ما هم در تمرینات مثل همه تیم‌های دیگر برای گلزنی کار می‌کنیم اما گلزنی یک امر ذاتی است.

وی ادامه داد: بعد از دایی و عنایتی، بازیکن گلزن شاخص نداشته‌ایم. انصاری‌فرد یک سال بالا می‌آید اما عنایتی، برهانی، رافخایی و خلعتبری همیشه گلزنی می‌کنند. با این حال هنوز پدیده جدیدی در گلزنی نیامده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها