پیاده‌روی تا محل کار موجب کاهش دیابت می‌شود

مطالعات جدید نشان می‌دهد افرادی که پیاده به محل کار خود می‌روند، 40 درصد کمتر از افرادی که با خودرو به محل کار می‌روند دچار دیابت می‌شوند.
کد خبر: ۵۸۶۵۴۵
پیاده‌روی تا محل کار موجب کاهش دیابت می‌شود

دانشجویان «امپریال کالج» و دانشگاه لندن ضمن مطالعه بر روی 20 هزار نفر، درباره ارتباط بین شاخص‌های سلامتی و نحوه رفتن افراد به سرکار تحقیق کردند.

آنها دریافتند استفاده از دوچرخه و وسایط نقلیه عمومی و همین طور پیاده رفتن به سرکار بیش از رفتن به محل کار با وسایل نقلیه شخصی و تاکسی در مقابله با اضافه وزن و چاقی موثر است.

افرادی که پیاده به محل کار خود می‌روند 17 درصد کمتر از افرادی که با استفاده از وسیله نقلیه به محل کار می‌روند به فشار خون مبتلا می‌شوند.

«آنتونی لاورتی» استاد دانشکده بهداشت همگانی دانشگاه امپریال کالج لندن می‌گوید: این مطالعات نشان می‌دهد ایجاد فعالیت‌های جسمانی در انجام کارهای روزمره با پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استفاده از وسایط نقلیه عمومی برای رفتن به محل کار برای سلامت جسمانی مفید است.

بر پایه این مطالعه 19 درصد از شاغلینی که برای رفتن به محل کار از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند مبتلا به چاقی هستند. این میزان در افرادی که پیاده یا با دوچرخه به محل کار می‌روند به ترتیب 15 و 13 درصد است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها