چه انتظاری از وزیر ورزش دارید؟

تاج: وزیر نظام باشگاه‌داری را به صورت لایحه به مجلس ارائه کند

وزیر ورزش طرح نظام باشگاه‌داری را به صورت یک لایحه به مجلس ارائه کند.
کد خبر: ۵۸۵۶۷۶
تاج: وزیر  نظام باشگاه‌داری را به صورت لایحه به مجلس ارائه کند

مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس در مورد انتخاب مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش از سوی رئیس‌جمهور منتخب گفت: سلطانی‌فر گزینه مناسبی است زیرا او بیگانه با ورزش نیست و بی‌خبر از گذشته ورزش هم نیست. کسی که با مسائل حال ورزش بیگانه نباشد و از گذشته هم بی‌خبر نباشد می‌تواند در آینده تصمیمات درستی بگیرد.

وی ادامه داد: سلطانی‌فر سابقه قائم‌مقامی سازمان تربیت‌بدنی را هم دارد و همه اهالی ورزش را تقریباً می‌شناسد. در 20 سال اخیر مدیران عرصه ورزش همدیگر را می‌شناسند و سلطانی‌فر هم به خوبی اهالی و مدیران ورزش را می‌شناسد. می‌دانم که او می‌خواهد از آدم‌های ورزشی در وزارت ورزش استفاده کند.

تاج با اشاره به وزارت ورزش در دولت قبلی گفت: در دولت قبل هم بسیاری از مدیران وزارت ورزش از آدم‌های ورزشی بودند. برخی از معاونین و مدیران ورزشی بودند اما با حضور سلطانی‌فر وزارت ورزش قطعاً شکل و شمایل ورزشی‌تری می‌گیرد.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه اولویت‌های وزیر ورزش چه باید باشد، گفت: طرح جامع ورزش باید نهایی شود و وزیر ورزش نظام باشگاه‌داری را به عنوان یک لایحه به مجلس ببرد. البته ما این کار را خودمان انجام داده‌ایم و صحبت‌هایی هم با علی لاریجانی رئیس مجلس انجام داده‌ایم با این حال نظر سلطانی‌فر و مدیران او را نیز در این مورد جویا خواهیم شد.

تاج ادامه داد: یکی دیگر از اولویت‌های وزیر ورزش باید واگذاری ورزشگاه‌ها به باشگاه‌ها باشد و همچنین واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی.

تاج در مورد اینکه مجلس به سلطانی‌فر رأی اعتماد می‌دهد یا نه، ‌گفت: با توجه به اینکه سلطانی‌فر اهلیت ورزشی دارد و کاملاً با ورزش همگن است قطعاً مجلس به او رأی اعتماد خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها