حق قانونی سایپا را دادیم

تاج : همه قول‌های سازمان لیگ عملی شده، فقط مانده برنامه لیگ

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اعتقاد دارد تنها مسئله‌ای که در سازمان لیگ باقی مانده و حل نشده برنامه مسابقات است.
کد خبر: ۵۸۷۳۲۹
تاج : همه قول‌های سازمان لیگ عملی شده، فقط مانده برنامه لیگ


 مهدی تاج درباره اعتراض باشگاه‌ها به توپ فوتبال گفت: واقعیت این است که استانداردهای لازم ارائه شده و رایگان است. اگرچه بنز بهتر از تویوتا و آدیداس بهتر از آل‌اشپورت است اما شرایط آنها استاندارد بوده است. ما از همه باشگاه ها سوال می‌‌کنیم نظرشان را درباره توپ به ما ارسال کنند. به باشگاه‌ها نامه ارسال کردیم تا نظرشان را درباره این توپ‌ها بدانیم.

وی درباره بازی پرسپولیس در کرج اظهار داشت: یکی از سیاست‌های ما این است که بازی‌ها را به موقع تمام کنیم. مورد دیگر این بود که حق میزبان را بدهیم. سایپا حقش بود در خانه بازی کند. فشار زیادی روی من بود اما این اتفاق افتاد. از سایپا، پرسپولیس و شورای تأمین البرز تشکر می‌کنم که حق قانونی را به سایپا دادند. برای ما ظرفیت ورزشگاه ملاک نیست. استانداردها مهم است. این کاری است که بعدها از آن استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه تنها اتفاقی که نتوانسته آن را انجام دهد برنامه لیگ است، عنوان کرد: این موضوع با دو مورد تلاقی‌ می‌کند، برنامه‌های کی‌روش و مناسبت‌های حق پخش تلویزیونی. به عنوان مثال ما بازی را تنظیم می‌کنیم اما به دلیل پخش مسابقه بسکتبال زمان بازی‌های ما تغییر می‌کند. ما هم محدودیت‌هایی داریم. دلمان می‌خواهد برنامه 15 هفته را بدهیم اما این مسئله با تیم ملی، اردوی پرتغال و اعتراض کی‌روش مواجه شد. همه قول‌هایی که سازمان لیگ داده عملی شده و تنها چیزی که باید حل شود برنامه بازی‌هاست.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا پس از بازگشت کی‌روش جلسه‌ای با او خواهید داشت، گفت:‌ بله، جلسه می‌گذاریم. جام حذفی را برگزار می‌کنیم لیگ را تمام کرده و برنامه‌های کی‌روش را هم عملیاتی می‌کنیم.

وی در پایان درباره سلطانی‌فر به فارس گفت: وی سابقه ورزشی دارد، بی‌خبر از گذشته و بیگانه با مسائل حال ورزش نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها