در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیری مدارک جعلی و اسکناس های تقلبی کشف شد

انهدام شبکه جعل اسناد و اسکناس‌های تقلبی در تهران

شبکه بزرگ جعل اسناد و مدارک دولتی و اسکناس‌های تقلبی در پایتخت منهدم شد.
کد خبر: ۵۸۵۲۱۲

به گزارش پلیس آگاهی تهران، کارآگاهان اداره 13 پلیس آگاهی تهران چندی پیش در جریان فعالیت یک شبکه بزرگ جعل در تهران قرار گرفتند.

بررسی‌های ماموران نشان داد، اعضای این باند در زمینه جعل سند خودرو، سند ملک، گواهینامه و اسکناس تبحر داشته و فعالیت گسترده‌ای را در پایتخت آغاز کرده‌اند.

ماموران در نخستین گام یکی از اعضای این باند به نام اصغر را شناسایی و دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه لپ‌تاپ کشف شد و با بررسی آن مشخص شد، متهم اسناد جعلی مانند سند خودرو، ملک و گواهینامه موتورسیکلت را جعل می‌کندو می‌فروشد.

در ادامه تحقیقات اصغر به جرم خود اعتراف و عنوان کرد، گواهینامه‌های موتورسیکلت را برای فردی به نام داوود جعل می‌کرده و بابت جعل هر گواهینامه 200 هزار تومان از وی می‌گرفته است.

با اعترافات داوود، ماموران یکی دیگر از اعضای این باند به نام مهران را دستگیر کردند. با تحقیق از متهمان، سرکرده این باند به نام مهدی نیز در مخفیگاهش در خیابان رودکی دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه متهم اسناد و مدارک جعلی گواهینامه، مدارک دانشگاه آزاد، ایران‌چک، کارت پایان خدمت، گواهی کسر از حقوق و تعدادی اسناد دولتی دیگر کشف شد.

بررسی‌های ماموران نشان می‌دهد اعضای این باند علاوه بر جعل اسناد و مدارک، اسکناس‌های تقلبی و ایران چک نیز چاپ می‌کنند.

تحقیق از متهمان در اداره 13 پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها