یک مرد آفریقای جنوبی چاق باید خاک نیوزیلند را ترک کند زیرا این کشور حاضر نیست هزینه بیماری هایی را که وی در آینده به دلیل چاقی امکان دارد به آنها مبتلا شود، تقبل کند.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۳
نیوزیلند چاق ها را اخراج می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلبرت بوئیتنهوئیس با 130 کیلو گرم وزن و همسرش مارتی پس از اینکه درخواست تجدید پروانه کارشان رد شد اکنون با تهدید اخراج از نیوزیلند مواجه هستند.

آژانس امور مهاجران نیوزیلند عقیده دارد که چاقی آلبرت او را در معرض خطر بیماری هایی مانند دیابت ، فشار خون، بیماری های قلبی -عروقی و بی خوابی قرار می دهد. یک سخنگوی این آژانس خاطر نشان کرد: این مساله اهمیت زیادی دارد که همه مهاجران از سلامت کامل برخوردار باشند تا برای سرویس های بهداشتی نیوزیلند هزینه تراشی نکنند.



آلبرت و همسرش شش سال پیش به نیوزیلند مهاجرت کرده اند . آلبرت هنگام ورود به این کشور 160 کیلو گرم وزن داشت. با این حال، پروانه کار و اقامت آنها هر سال بدون هیچ گونه مشکلی تجدید می شد.

اکنون با اینکه آلبرت 30 کیلو گرم از وزنش کم کرده است اما با خطر اخراج از نیوزیلند مواجه شده است. نیوزیلند از نظر نرخ متوسط چاقی جمعیت پس از ایالات متحده آمریکا و مکزیک در مقام سوم جهان قرار دارد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عیسی آقاجری از آلكمار هلند
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
۰
۰
سلام هر كشوری باید به افراد جامعه اش توجه كند . ولی اگر اینطور برخورد شود مفید میباشد كه چاق بودن باعث خطر است و تاثیراتی هم بر جامعه وارد میكنه . مردم هلند واقعا از لحاظ بدنی متعادل هستند و بندرت چاق پیدا میشه
فیروزه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
۰
۰
خیلی حركت غیر انسانی هست

نیازمندی ها