پارک کی وون ، سرمربی کره ای تیم ملی والیبال ایران عقیده دارد تیم ملی نباید به چند بازیکن محدود شود بلکه این فرصت باید در اختیار جوانها قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۸۰۸۲

پارک در گفتگویی به ایسنا گفت : من می خواهم تیم ملی را تنها محدود به چند بازیکن شناخته شده داخلی نکنم و سعی دارم از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنم . به همین دلیل جوانانی مدنظرم هستند که توانایی رقابت با سایر بازیکنان باتجربه را داشته باشند. با این کار می توانیم روح تازه ای در تیم ملی بدمیم.

پلی آف تهرانی ها چهارشنبه برگزار می شود

مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از روز چهارشنبه برگزار می شود. به گزارش جام جم ، پیش از این قرار بود این بازیها از روز سه شنبه شروع شود ، اما به دلیل پخش مستقیم این بازیها مسابقه های تهران یک روز عقب افتاد. طبق برنامه اعلام شده روز چهارشنبه ساعت 16 صنام با سایپا بازی دارد و ساعت 18 هم پاس به مصاف برق می رود.

بوسنیاک با دستیاران قدیمی به عربستان می رود

کادر فنی تیم ملی بسکتبال با همان ترکیب قبلی به بازیهای کشورهای اسلامی اعزام می شود. به گزارش «جام جم» ، فدراسیون بسکتبال اعلام کرد: به دلیل شناخت و همکاری صمیمانه ای که مربیان ایرانی با بوسنیاک داشته اند ، مربیان تیمهای ملی بزرگسالان تغییری نکرده است و تیم با همین کادر فنی به کار خود ادامه می دهد. تیم ملی بسکتبال بزرگسالان برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی از اول هفته در اردوی تدارکاتی است.

درخشان ، تنها نامزد ریاست فدراسیون جودو

ایسنا:مجمع عمومی فدراسیون جودو برای انتخاب رئیس 4 سال آینده این فدراسیون ، امروز تشکیل می شود. هفتمین مجمع فدراسیون جودو ، جوجیتو و کوراش در شرایطی ساعت 9 امروز در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که فقط محمد درخشان ، رئیس کنونی این فدراسیون نامزد احراز تصدی ریاست فدراسیون جودوست.

آمادگی تیم ملی اسنوبرد ایران برای
شرکت در «مسابقات بین المللی جام نوکیا»

سومین دوره مسابقات بین المللی اسنوبرد، جام نوکیا روزهای 16 - 15 بهمن در پیست بین المللی شمشک با همکاری شرکت پارس ایراتل ، اولین نماینده نوکیا در ایران برگزار خواهد شد. مهدی کیادربندسری ، رئیس ستاد برگزاری مسابقات اعلام کرد: این مسابقات با حضور تیمهای ایتالیا، اتریش ، سوئد ، تیم ملی الف و ب ، تیم منتخب شهرستان ها و باشگاه پیکان در 2 رشته مارپیچ بزرگ و کوچک برگزار می شود.

واکنش شدید آرسنال به تماس چلسی با اشلی کول

جام جم:دیوید دین ، نایب رئیس باشگاه آرسنال در خصوص تماس غیرقانونی باشگاه چلسی با اشلی کول ، مدافع ملی پوش آرسنال با خشم واکنش نشان داد. روزنامه نیوز آودورلد گزارش کرد: مورینیو ، سرمربی چلسی و پیترکنیون ، مدیر اجرایی این باشگاه در هتلی در لندن با اشلی کول گفتگو کردند. دیوین دین گفت : ما با این ماجرا برخورد جدی خواهیم کرد و دنبال مدارک این ملاقات هستیم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها