هر کدام از تیروکمان‌های سرقت شده 20 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است

سارق، مسابقات تیر و کمان در کلمبیا را لغو کرد

کارگر فضای سبز سایت فدراسیون تیراندازی با سرقت سه تیر و کمان گرانقیمت، سفر ورزشکاران به مسابقات کلمبیا را لغو کرد.
کد خبر: ۵۷۹۸۵۱

به گزارش پلیس آگاهی تهران، پانزدهم تیر امسال با گزارش حراست سایت ورزشی تیر و کمان، سه دستگاه کمان که متعلق به فدراسیون تیر و کمان بود، از سوی سارق یا سارقان سرقت و موجب شد سفر ورزشکاران به کلمبیا لغو شود.

در پی این گزارش، پرونده‌ای در کلانتری 133 شهرزیبا تشکیل شد و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 5 به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان به محل خرید و فروش وسایل ورزشی در خیابان منوچهری مراجعه و با بررسی موضوع، آموزش‌های لازم را همراه مشخصات تیر و کمان‌های سرقت شده به کسبه محل ارائه دادند تا در صورت مراجعه فرد یا افرادی برای فروشِ تیر و کمان‌هایی با مشخصات تیر و کمان‌های سرقت شده، بلافاصله موضوع به آنها اعلام شود.

سرانجام دیروز یکی از کسبه خیابان منوچهری در تماس با پایگاه دوم پلیس آگاهی عنوان کرد، فردی پیشنهاد فروش دو دستگاه تیر و کمان را داده اما وی به دلیل نداشتن فاکتور، از خرید آنها خودداری کرده است.

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مغازه، تصویر سارق را به دست آوردند و در ادامه نماینده سایت ورزشی تیر و کمان با حضور در پایگاه دوم و مشاهده تصاویر، بلافاصله کارگر فضای سبز سایت تیر و کمان به نام مجتبی را شناسایی کرد.

به این ترتیب ماموران متهم را ساعت 20 دو شب گذشته دستگیر کردند، اما او منکر سرقت شد.

با انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی، وی پس از مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته، به سرقت تیر و کمان‌ها اعتراف و عنوان کرد تیر و کمان‌ها را در محل کارم مخفی کرده‌ام که در ادامه با مراجعه ماموران، هر سه تیر و کمان کشف شد.

متهم افزود: هرکدام از تیر و کمان‌ها نزدیک به 20 میلیون تومان قیمت دارد و قصد فروش آنها را داشتم.

سرهنگ کارآگاه جان‌پرور، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به سرقت‌های مشابه از سایت تیر و کمان، متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار این پایگاه قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها