ولاسکو:به این پیشرفت قانع نمی شویم

مربیان ایران و آلمان قبل از بازی چه گفتند؟

مربیان تیم های ایران و آلمان در نشست خبری قبل از بازی امشب درباره نمایش والیبال خوب در لیگ هانی حرف زدند.
کد خبر: ۵۷۸۵۵۹
مربیان ایران و آلمان قبل از بازی چه گفتند؟

تیم‌های ملی والیبال ایران و آلمان امشب در چارچوب رقابتهای لیگ جهانی والیبال در سالن ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

خولیو ولاسکو در خصوص بازی اظهار داشت: به نظر من گذشته‌ها گذشته و بهتر است در مورد آن صحبت نکنیم چون اگر بخواهیم در مورد گذشته حرف بزنیم یا حتی فکر کنیم شاید به مشکل بربخوریم. والیبال ایران نسبت به گذشته پیشرفت کرده اما نباید به این پیشرفت قانع باشیم. اکنون به بازی آلمان فکر می‌کنیم و باید یاد بگیریم که شرایط را در هر بازی چگونه تغییر دهیم تا خوب کار کنیم.

سرمربی تیم ملی وایبال ایران افزود: از زمانی که به ایران بازگشتم خیلی‌ها به خاطر نمایش خوب مقابل ایتالیا و کوبا به من تبریک گفتند. همیشه باید دنبال ارائه عملکردی خوب باشیم. ممکن است به پیروزی برسیم و شاید نتیجه را هم واگذار کنیم. اگر پیروز شدیم که هیچ اما اگر باختیم باید دنبال علت شکست برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من همیشه در پایان تورنمنت‌ها جشن می‌گیرم نه در میانه مسابقات. یک بار مقابل آلمان شکست خورده‌ایم حالا منتظریم تا ببینیم برابر این تیم چه نتیجه‌ای کسب می‌کنیم. باید نشان دهیم که نسبت به گذشته پیشرفت کرده‌ایم.

ولاسکو تصریح کرد: اینکه آلمانی‌ها در خصوص رویارویی با ایران احساس نگرانی می‌کنند برای من یک افتخار است چرا که پیش از این تیم‌های دیگر چنین حسی را نسبت به ما نداشتند و این نشان از پیشرفت ما دارد.

وی ادامه داد: ایران لیگ خوبی دارد و باید بگویم فدراسیون والیبال نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است. تیم والیبال ایران بازیکنان زیادی دارد و ما سه بازیکن از تیم "ب" را برای بازی با آلمان دعوت کرده‌ایم. از فدراسیون هم تشکر می‌کنم که کمک کرد تا دو تیم ملی آماده داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی آلمان هم در نشست خبری پیش از بازی برابر ایران اظهار کرد: ما شانسی برای پیروزی برابر ایران نداریم. ایران برابر صربستان سه امتیاز، برابر ایتالیا 4 امتیاز و برابر کوبا 5 امتیاز گرفته است و حالا آن‌ها به دنبال گرفتن 6 امتیاز برابر آلمان هستند. بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

هینن ادامه داد: سبک بازی ایران و آلمان شبیه هم است. هر دو به دنبال کسب نتیجه هستیم و می‌خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به نظر من تفکر اول ما باید نمایش قابل قبول باشد. ایرانی‌ها تیمی جوان و خوب دارند که به بهترین شکل بازی می‌کند و آن‌ها در این مسابقه به فکر پیروزی برابر تماشاگران‌شان هستند و 6 امتیاز بازی را می‌خواهند.

سرمربی آلمان به خبرنگاران گفت: ما در این دو مسابقه به 6 امتیاز فکر نمی‌کنیم. اگر یکی از دو بازی را ببریم جای خوشحالی دارد.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فکر می‌کنید ایران نسبت به گذشته چقدر پیشرفت کرده است اظهار کرد: ما برابر ایران در گذشته یک بازی داشتیم که پیروز شدیم. نمی‌شود وضعیت کنونی را با گذشته مقایسه کرد. ایران چند بازیکنش را عوض کرده و شرایط متفاوتی دارد. به طور مثال فرهاد قائمی در آن زمان بازی کرد اما هم‌اکنون در چند مسابقه حضور نداشته است و جایگزین‌های خوبی در تیم بازی می‌کنند. به نظر من وضعیت ایران خوب است و بازیکنان آماده‌ای در اختیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
۰
۰
زنده باد تمام كسانی كه اینچنین كار می كنند تا تیمی موفق و لایق داشته باشیم. ای كاش والیبال مقدمه ای برای همه حركتهای تیمی باشد. چه در ورزش و چه در عرصه های دیگر.چون همه كارهای تیمی باید با تحول روبرو شود تا مملكت از بحران كنونی خارج شود ویك تیم خوب در هر كاری شامل همه اعضای درگیر آن كار است.

نیازمندی ها