در به در به دنبال مدیرعامل جدید پرسپولیس

وزارت ورزش و جوانان همچنان به تلاش خود برای انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۸۰۸۵

به گزارش جام‌جم ورزشی، در حالی که قرار بود محمدجعفر کامبوزیا، رئیس فدراسیون شطرنج جانشین محمد رویانیان در سمت مدیرعاملی پرسپولیس شود، اما با فعل و انفعال‌های صورت گرفته و مواضع کامبوزیا علیه رویانیان و علی دایی، این مساله از دستور کار وزارت ورزش و جوانان خارج شد تا حمید سجادی، معاون قهرمانی این وزارتخانه مامور انتخاب و معرفی مدیرعامل جدید و اعضای هیات مدیره جهت صدور حکم نهایی به عباسی، وزیر ورزش و جوانان شود.

سجادی که تاکنون در این زمینه جلسات مختلفی را با رویانیان و دیگر اعضای خانواده پرسپولیس انجام داده است، هنوز به جمع‌بندی قطعی در این زمینه نرسیده و گفته می‌شود که تغییرات در باشگاه پرسپولیس با نهایی شدن در هفته آینده انجام خواهد شد. هرچند این احتمال نیز بعید نیست که انتخاب و معرفی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس به دولت یازدهم موکول شود.

آنچه تا اینجای کار قطعی به نظر می‌رسد این‌که رویانیان در معادلات آتی پرسپولیس از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار خواهد رفت و اگر با مسئولان وزارت ورزش به توافق برسد، تنها به‌عنوان عضوی از هیات مدیره در ترکیب باقی خواهد ماند. اما مساله اصلی انتخاب مدیرعامل است که مساله ساده‌ای نیست. با این‌که از برادران انصاری‌فر (عباس و محمدحسن) به‌عنوان گزینه‌های مدیرعاملی نام برده می‌شود، اما شانس آنان نیز برای احراز این پست با توجه به عملکرد نه چندان روشن گذشته ضعیف به نظر می‌رسد.

به هر حال از مجموع صحبت‌های مطرح شده این‌طور می‌توان برداشت کرد که وزارت به دنبال مدیرعاملی است که با ویژگی‌های مدیریتی و اقتصادی بتواند گرهی از مشکلات پرسپولیس بگشاید، نه این‌که گرهی بر آن اضافه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها