غائله انتخاب شهردار ، ختم به خیر می‌شود؟

پاتیناژ روی قانون، برای انتخاب شهردار

در حالی که به‌دلیل ترکیب خاص شورای شهر تهران و تساوی تقریبی اعضای اصولگرا و اصلاح‌طلب، رایزنی پیرامون انتخاب شهردار تهران از حساسیت خاصی برخوردار شده است، محمدجواد کولیوند، عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت‌وگو با مهر از انصراف محمدمهدی مفتح، عضو سی و یکم شورای شهر تهران برای حضور در این شورا خبر داد. با خروج مفتح از شورای شهر تهران، مسعود سلطانی‌فر ـ از نامزدهای اصلاح‌طلب ـ جایگزین وی خواهد شد. مفتح همزمان با نامزدی در انتخابات شورای شهر تهران، در انتخابات میاندوره‌ای مجلس در تویسرکان هم نامزد شده بود که پس از رای آوردن در هر دو انتخابات از حضور در شورای شهر تهران انصراف داد.
کد خبر: ۵۷۸۰۴۹

مازندران صاحب بالاترین ضریب نفوذ اینترنت

استان مازندران با ضریب نفوذ 83.85 درصد و بیش از سه میلیون کاربر اینترنتی، رکورددار ضریب نفوذ اینترنت در ایران است. براساس آمار سامانه مدیریت، ضریب نفوذ اینترنت کشور بعد از مازندران، استان تهران با 78.55 درصد در ردیف دوم قرار دارد.

تاسیس موتور جستجوی اسلامی در پاکستان

بعد از تلاش‌های برخی از نهادهای وطنی برای راه‌اندازی موتور جستجوی اسلامی، از پاکستان خبر رسیده است که پژوهشگران این کشور یک موتور جستجوی اینترنتی اسلامی راه‌اندازی کرده‌اند که وب‌سایت‌های دارای محتوای ضداسلامی را مسدود می‌کند. خبرگزاری دانشجو نوشت: این موتور براساس قوانین شرع اسلام، محتوای حرام را مسدود می‌کند. این موتور جستجوی اسلامی پاکستانی Halalgoogling نام دارد.

روایت تازه فلاحیان از ردصلاحیتش

علی فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم که نامش جزو هشت نامزد تائیدصلاحیت شده قرار نگرفت، روایت تازه‌ای از احراز نشدن صلاحیتش مطرح کرد. فلاحیان به روزنامه بهار گفت: من ردصلاحیت نشدم. نام من را جزو انصرافی‌ها گذاشتند و به من گفتند که شما انصراف داده‌اید.

نتیجه تحقیق نهایی درباره مرگ ستار بهشتی

به نظر می‌رسد سرنوشت یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های سال‌های اخیر در حال روشن شدن باشد. دکتر احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی از پایان رسیدگی به پرونده ستار بهشتی در این سازمان و اعلام گزارش نهایی کمیسیون پزشکی درباره این پرونده خبر داد و به مهر گفت: در نظریه‌ای، احتمال مرگ بر اثر ضربه و فشار روحی به صورت توامان مطرح شد که پس از بحث درباره این احتمال به عنوان گزارش نهایی پزشکی قانونی ارسال شد. وی افزود: پزشکی قانونی نتیجه معاینات خود را اعلام کرده و تصمیم‌گیری به عهده قضات است.

تکذیب تمایل احمدی‌نژاد به ریاست فدراسیون فوتبال

مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری اظهارات یکی از مسئولان پیشین فدراسیون فوتبال را مبنی بر این که احمدی‌نژاد در مقطعی به دنبال ریاست بر فدراسیون فوتبال بوده است، تکذیب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها