نکونام فصل گذشته با رضایت باشگاه اوساسونا به ایران آمد و استقلال متعهد شد در قبال دریافت رضایت نامه 700 هزار یورو به باشگاه اسپانیایی پرداخت کند.
کد خبر: ۵۷۷۱۳۷
بدهی 700 هزار یورویی استقلال بابت نکونام

تنها چهار روز به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و پنجشنبه هفته‌ جاری پرونده‌ تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر بسته می‌شود. اما همچنان سرنوشت بعضی از بازیکنان برای لیگ آینده نامشخص است. یکی از این بازیکنان جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی است که با وجود امضای قراردادی دو ساله پس از جدایی از اوساسونا با استقلال، هنوز وضعیت نامشخصی دارد.

در حالی که گفته می‌شد با جلسه مشترکی که بین او قلعه‌نویی برگزار شده و کدورت‌های گذشته از بین رفته و مشکلی برای حضور این بازیکن در استقلال وجود ندارد، اما هنوز نمی‌توان حضور کاپیتان تیم ملی در تیم قهرمان را قطعی دانست.

ایسنا نوشت نکونام فصل گذشته با رضایت باشگاه اوساسونا به ایران آمد و استقلال متعهد شد در قبال دریافت رضایت نامه این بازیکن 700 هزار یورو به این باشگاه اسپانیایی پرداخت کند، اما در حالی که یک سال از این انتقال می‌گذرد، باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی نتوانسته به تعهدات مالی‌اش پایبند باشد و به همین خاطر با پایان یافتن مهلت باشگاه اوساسونا، این بازیکن از روز گذشته بازیکن آزاد شده و دیگر می‌تواند بدون تعهدی که آن قرارداد دو ساله‌ با استقلال برایش ایجاد کرده در چهار روز باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات تیم جدیدش را انتخاب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها