کارگر 50 ساله زیر خروارها خاک گرفتار شد

وقوع حادثه ریزش آوار در محل گودبرداری در مرکز تهران باعث گرفتار شدن یک کارگر ساختمانی در زیر خروار ها خاک شد.
کد خبر: ۵۷۶۵۳۳
کارگر 50 ساله زیر خروارها خاک گرفتار شد

به گزارش جام‌جم آنلاین، افسرآماده منطقه یک سازمان آتش‌نشانی تهران در این باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت 08:47 صبح امروز (پنجشنبه) به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی هم بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 67 و گروه امداد و نجات یک را به محل حادثه در خیابان ولی عصر ، خیابان شیخ بهائی اعزام کرد.

علی اصغر سعادتمندی افسر آماده منطقه یک سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت گفت: محل حادثه قطعه زمینی به مساحت 150 مترمربع بود که برای احداث بنای جدید به عمق 5 متر گود برداری شده بود.

وی افزود: قبل از وقوع حادثه عده ای از کارگران بر روی دیواره ضلع شمالی محل گودبرداری مشغول کار بودند که به یکاره بخشی از این دیواره فروریخت و یکی از کارگران تا بالای کمر در زیر خاک گرفتار شد.

سعادتمندی علت بروز حادثه را عدم رعایت نکات ایمنی ذکر کرد و گفت: آتش نشانان باتلاش بسیار این کارگر 50 ساله افغانی را از زیر آوار خاک زنده خارج و به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن کردن کامل محل و ارائه هشدار های ایمنی لازم این عملیات را در حدود ساعت 10 صبح به پایان رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها