قراردادی که به جنگ ها پایان می دهد

رویترز: ایران و کره جنوبی جنگ لفظی را فراموش می کنند

خبرگزاری « رویترز » نوشت: با عقد این قرارداد ، فوتبال دو کشور که دو هفته قبل برای صعود به جام جهانی وارد جنگ لفظی شده بودند ، این نزاع را به دست فراموشی می سپارند.
کد خبر: ۵۷۵۹۷۴
رویترز: ایران و کره جنوبی جنگ لفظی را فراموش می کنند


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال؛ خبرگزاری رویترز  با اشاره به عقد قرارداد جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در بخش ورزش اضافه کرد: این قرارداد همکاری دو هفته پس از جنگ لفظی مربیان فوتبال دو کشور ، منعقد خواهد شد.
رویترز با اشاره به اینکه تیم های فوتبال دو کشور به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کرده اند ، افزود: دو تیم در حالی به جام جهانی صعود کردند که تیم ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی در اولسان جشن صعود برپا کرد اما پیش از این دیدار جنگ لفظی بین « کارلوس کروش » مربی ایران و « چوی کانگ هی » مربی تیم کره جنوبی پیش آمده بود.
شکست کره جنوبی مقابل ایران در اولسان موجب انتقاد مخاطبان سایت فدراسیون فوتبال این کشور از عملکرد این تیم شد و به کنار رفتن « چوی » در یک روز بعد انجامید.
رویترز با اشاره به رفتار « کارلوس کروش » مربی تیم فوتبال ایران پس از این دیدار اضافه کرد: فدراسیون فوتبال کره جنوبی از این رفتار غضبناک شد و خواستار تحقیق فیفا پیرامون این موضوع شد.
قرارداد همکاری ورزشی ایران و کره جنوبی فردا ( چهارشنبه ) در اینچئون کره جنوبی به امضای وزیران ورزش دو کشور می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها