جمشید هاشم پور در شبکه نمایش فاتح می شود

شبکه نمایش این هفته در باکس ساعت 21 ،کارنامه بازیگری جمشید هاشم‌پور را مرور می‌کند.
کد خبر: ۵۷۴۷۸۱
جمشید هاشم پور در شبکه نمایش فاتح می شود

این هفته هفت فیلم از آثاری که هاشم‌پور در سال‌های مختلف در آنها نقش اصلی را بازی کرده است، به نمایش درمی‌آید.

امشب ساعت 21 فیلم قُرق پخش می‌شود. این فیلم را احمد هاشمی کارگردانی کرده و افسانه بایگان و ولی‌الله شیراندامی در آن بازی می‌کنند.

روز یکشنبه علاقه‌مندان هاشم‌پور می‌توانند فیلم فاتح را از شبکه نمایش تماشا کنند. این شبکه برای روز دوشنبه فیلم قارچ سمی ساخته زنده یاد رسول ملاقلی‌پور را در نظر گرفته است. در این فیلم علاوه بر هاشم‌پور، رویا تیموریان، میترا حجار و فرهاد قائمیان هم ایفای نقش می‌کنند. قارچ سمی را می‌توان جزو یکی از معترض‌ترین فیلم‌های ملاقلی‌پور دانست؛ فیلمی که بازی هاشم‌پور آن را برجسته کرده است.

فیلم آخرین بندر ساخته حسن هدایت روز سه‌شنبه پخش می‌شود. در این فیلم علاوه بر هاشم پور که نقش اصلی را بازی می‌کند، احمد نجفی و مهناز افضلی هم بازی می‌کنند.قصه این فیلم در سال 1314 می‌گذرد. قتلی در گراند هتل، پای پلیس را به این هتل باز می‌کند و... .

فیلم چشم عقاب را که چهارشنبه پخش می‌شود، شفیع آقا محمدیان کارگردانی کرده است. در این فیلم اکشن فرامرز قریبیان و جلال پیشوائیان هم بازی می‌کنند.

روز پنجشنبه فیلم نفوذی ساخته احمد کاوری از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم نسرین مقانلو و امیر جعفری نیز بازی دارند.

روز جمعه هم فیلم کیفر ساخته حسن فتحی به‌نمایش درمی‌آید. در این فیلم امیرجعفری، مریلا زارعی، هانیه توسلی و مصطفی زمانی نقش‌های اصلی را در کنار هاشم‌پور بازی می‌کنند.

شبکه نمایش در باکس ساعت 15 که به مخاطبان کودک و نوجوان اختصاص دارد، از امروز تا آخر هفته به‌ترتیب فیلم‌های فرودی و دوستان، بچه‌های راه‌آهن، شنگول و منگول، گروه رُزهای سفید، جنگ کودکانه، هاکل بریفین و یک زندگی تازه را پخش می‌کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها