یک جیب بر که پس از زدن جیب یا کیف قربانیانش مدارک آنها را از طریق صندوق پستی یا تحویل به کلانتری بازمی گرداند دستگیر شد و دادگاه او را به یک سال زندان قطعی محکوم کرد.
کد خبر: ۵۷۴۳۰۴
جیب بر با معرفت دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرد جیب بر ساکن بندر هاور فرانسه همواره با ظرافت، بدون توسل به خشونت و همواره بین ساعات 10 و 30 دقیقه تا 12 و 14 تا 16 اقدام به جیب بری می کرد.

او پس از زدن کیف یا جیب قربانی مدارک او را یا در صندوق پستی محل زندگی اش می گذاشت یا به کلانتری می رفت و آنها را به عنوان مدارکی که پیدا کرده است تحویل پلیس می داد.

قربانیان نیز همواره به جان او دعا می کردند که اگر پولشان را از دست داده اند در عوض مدارکشان را باز یافته اند.

تا اینکه پلیس هاور متوجه شدند که جیب بری ها با شیوه مشابه انجام می شوند. او همواره در محله های مسکونی که فاقد دوربین های امنیتی بودند ، فعالیت می کرد. جیب بر 48 ساله پس از برداشتن پول نقد از داخل کیف بغلی یا کیف پول کوچک زن ها اوراق هویت، کارت های بانکی و سایر مدارک را به شیوه ای که گفته شد به صاحبانشان مسترد می کرد.

پلیس در تحقیقات کشف کرد که جیب بر محلی بوده و به خوبی شهر را می شناسد. مرد جیب بر به طور تصادفی هفته گذشته هنگامی که قصد سرقت کیف بغلی یک مرد 85 ساله را داشت از سوی پلیس دستگیر شد.

وی در بازجویی به جیب بری هایش اعتراف کرد و گفت به دلیل اینکه مستمری اندکش کفاف گذران زندگی روزمره اش را نمی داد ناگزیر از این راه مخارجش را تامین می کرد.

قاضی دادگاه او را به دو سال زندان محکوم کرد که یک سال آن تعلیقی است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها