متهم در فرودگاه، جیب استقبال‌کنندگان را می‌زد

مرد جیب بر برای بیست و یکمین بار به زندان افتاد

سرهنگ کفراشی، صبح امروز از دستگیری یک جیب بر در ایستگاه متروی تجریش خبر داد و گفت: همکاری شهروندان با یگان انتظامی مترو و ماموران کلانتری به بازداشت این متهم انجامید.
کد خبر: ۵۷۷۹۱۰
جیب‌بر ایستگاه متروی تجریش به آخر خط رسید

 سرهنگ سعید کفراشی، رئیس کلانتری 101 تجریش، صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق جیب بر در ایستگاه متروی تجریش به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخته و در خصوص نحوه شناسایی وی سخن گفت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: مدتی پیش تعدادی از شهروندان تهرانی که در مسیرهای متروی تهران تردد داشتند به ماموران یگان انتظامی ایستگاه متروی تجریش مراجعه کرده و اعلام کردند که سارق یا سارقانی با استفاده از ازدحام و شلوغی داخل واگن‌ها و ایستگاه مترو، از آنها سرقت کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع عصر روز گذشته ماموران انتظامی موفق شد یک سارق جیب بر را که اقدام به سرقت و جیب بری می‌کرد، شناسایی و بازداشت کنند.

سرهنگ کفراشی در تشریح چگونگی شناسایی و بازداشت این سارق گفت: عصر روز گذشته یکی از شهروندان به ماموران مراجعه کرده و خبر سرقتی را گزارش داد و بلافاصله تیم‌های انتظامی کلیه بخش‌های ایستگاه متروی مذکور را تحت نظر قرار داده و دقایقی بعد با بررسی سیستم‌های نظارتی داخل ایستگاه مترو، این متهم شناسایی و در اقدامی ضربتی بازداشت شد.

کلانتر 101 عنوان کرد: این متهم که «مهدی» نام داشت در بازجویی‌های انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه وی تعدادی تلفن همراه، کیف پول، وجوه نقد، ساعت، طلا و جواهر و همچنین مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

گفتنی است، در بررسی‌های تکمیلی از پرونده این متهم مشخص شد که وی دارای سابقه کیفری نیز می‌باشد و تاکنون به اتهام سرقت چند بار به زندان افتاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها