یک جوان هلندی به اتهام به گریه انداختن یک مامور پلیس در جریان تظاهراتی ضد دولتی در شهر مانیل از سوی اداره مهاجران فیلیپین دستگیر و بازداشتگاه اعزام شد.
کد خبر: ۵۸۶۳۲۰
پلیس را به گریه انداخت دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، توماس فان برسوم جوان هلندی در جریان یک تظاهرات در برابر کاخ ریاست جمهوری فیلیپین در شهر مانیل هنگامی که بنیگنو آکینو رئیس جمهور کشور در حال سخنرانی سالیانه اش با یک مامور پلیس جر و بحث کرد و بر سر او فریاد کشید.

مامور پلیس فیلیپینی از این حرکت توماس گریه اش گرفت و اشک از دیدگانش سرازیر شد. عکس های توماس در حال فریاد زدن بر سر مامور پلیس و گریه کردن مامور در این تظاهرات که در روز 22 ژوئیه برگزار شده بود، به طور گسترده ای در اینترنت منتشر شد.

آنتونت مانگروبانگ ​سخنگوی اداره مهاجران فیلیپین امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: ​این جوان هلندی در یک تظاهرات شرکت کرده و در جریان آن با الفاظ توهین آمیز دولت و یک مامور پلیس را مورد حمله قرار داد.



وی افزود: هدف اصلی  این جوان از آمدن به فیلیپین، نه توریسم بود، نه برای کار و نه برای تفریح بود بلکه او می خواست علیه دولت تظاهرات کرده و در مسائل داخلی دخالت کند، بنابراین حضور او در فیلیپین نامطلوب است.

توماس فان برسوم امروز سه شنبه هنگامی که می خواست با هواپیما به هلند بازگردد در فرودگاه مانیل بازداشت شد.

آنتونت مانگروبانگ گفت: اداره مهاجران فیلیپین براساس مقررات بررسی می کند که آیا از این جوان شکایتی شده است یا خبر. در صورت عدم شکایت توماس آزاد شده و به هلند بازگردانده می شود اما دیگر هرگز اجازه سفر به فیلیپین را نخواهد داشت.

خوسلیتو سوییا مامور پلیس که در عکس ها گریه کردن او مشاهده می شود ، به نوبه خود تایید کرده است که به دلیل خستگی و گرمای بسیار کنترل اعصابش را از دست داده بود. مترجم:​ بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دانشجوی ایرانی
United States
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
مغز هلندی ها پوكیده , اكثر جوانان هلند معتاد به مواد مخدر و الكل هستند , در هلند استعمال مواد مخدر آزاد است و برای همین اكثر جوانان این كشور به اعتیاد دچار هستند و الكل , در اروپا به هلندی ها خنگ میگویند در ضمن همجنس بازی و فساد در این كشور كوچك اروپایی بیداد می كند فقط نسل قدیم این كشور یك مقدار سالم است .
عیسی آقاجری از آلكمار هلند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
۰
۰
سلام به مسئولین جام جم آنلاین خسته نباشید. نمی دونم چرا این هلندی اینطور رفتاری از خودش نشان داده . ولی در كل مردم هلند آرام اند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها