«دودکش» لطیفی در مراحل پایانی/پایان ۹۰ درصد تصویربرداری

مدیر تولید سریال «دودکش» از قرار داشتن وضعیت این سریال در مراحل پایانی تصویربرداری خبر داد. به گفته آذین تا ۱۵ تیرماه تصویربرداری سریال به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۵۷۲۹۸۴
«دودکش» لطیفی در مراحل پایانی/پایان ۹۰ درصد تصویربرداری

محمد صادق آذین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، گفت: تصویربرداری سریال ماه رمضانی «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در مراحل پایانی قرار دارد و امروز عوامل تولید آخرین تصویربرداری از لوکیشن قالیشویی در گلابدره را انجام می‌دهند.

مدیر تولید «دودکش» با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد تصویربرداری کار انجام شده است افزود: از فردا شنبه اول تیر ماه لوکیشن‌های بیرونی از جمله بیمارستان، پارک، مسجد و ... آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مونتاژ 15 قسمت اول سریال انجام شده اضافه کرد: تنها موسیقی و تیتراژ آن‌ برای آماده شدن آن برای پخش از شبکه یک سیما باقی مانده است.

آذین خاطر نشان کرد: تا 15 تیر ماه تصویربرداری سریال «دودکش» به پایان می‌رسد و  امیدوارم در رقابت سخت سریال‌های ماه رمضانی موفق باشد.

داستان این سریال درباره دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند. با این حال هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد.بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سیدرضا حسینی بازیگران این سریال هستند.

«دودکش» سریال 26 قسمتی است که به کارگردانی محمد حسین لطیفی برای پخش از شبکه یک در ماه رمضان ساخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها