انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو

بیش از ۵۰ خودروی مسروقه در تهران کشف شد

طرح پیشگیری از سرقت

دستگیری 43 سارق و کشف 21 خودروی مسروقه

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات 43 سارق بازداشت و 21 دستگاه خودرو و 82 موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۷۲۲۲۹
دستگیری 43 سارق و کشف 21 خودروی مسروقه

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ محسن خانچرلی رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت:برابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و همچنین درخواست و تاکید شهروندان در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران، طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان، از سوی تیم های عملیاتی پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که تیم های عملیات معاونت عملیات این یگان حضور داشتند، طرح کنترل و سرکشی از محل های جرم خیز به منظور پاکسازی، دستگیری متهمان و کشف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت مسروقه از ساعت 9 صبح روز گذشته در محدوده کلانتری هایی زیر مجموعه سرکلانتری های پلیس پیشگیری پایتخت، اجرا شده که طی آن کلیه نقاط جرم خیز، پارکینگ ها و محل هایی که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسی و نظارت قرار گرفت.

سرهنگ خانچرلی اظهارداشت: در این راستا، 21 خودروی مسروقه و 82 موتورسیکلت مسروقه کشف و طی بررسی های انجام شده 43 سارق لوازم داخلی خودرو، زورگیر و سارق خودرو، سه توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی های ضربتی بازداشت شدند که در بازرسی از میان وسایل همراه آنها 19 قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعدادی از لوازم داخلی خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی نیز گفت: طرح امنیت محله محور بر اساس درخواست شهروندان و تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ به اجرا درآمده و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها