روحانی در مرقد امام:

دنیا در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورد

رئیس جمهور منتخب مردم با اشاره به اینکه عصر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده است گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای به گونه ای بود که تمام دنیا و سیاسیون آن در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورد.
کد خبر: ۵۷۱۷۷۳
دنیا در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورد

به گزارش مهر حسن روحانی عصر امروز در اولین اقدام پس از انتخابش توسط ملت ایران به عنوان رئیس جمهور اسلامی به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت و پس از آن با حضور در مرقد امام با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

روحانی پس از قرائت فاتحه و خواندن نماز در آستان بنیانگذار انقلاب اسلامی به چند سئوال خبرنگاران پاسخ گفت: پس از اعلام رسمی پایان نتیجه انتخابات و سرور و خوشحالی همه مردم در سراسر کشور به پشتیبانی ملت در رسیدن به اهداف بلند سیاسی و اجتماعی و خلق حماسه سیاسی به محضر رهبر انقلاب رفتم.

وی افزود: پس از حضور در محضر رهبر انقلاب ، این پیروزی را به ایشان تبریک گفتم که البته مقام معظم رهبری درباره مسائل مختلف رهنمودهایی داشتند بیان فرمودند و بنده هم عرایضی را خدمت ایشان داشتم که مطرح کردم.

روحانی ادامه داد: پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب به حرم بنیانگذار انقلاب آمدم و توانستم به وظیفه خودم عمل کنم که بخاطر آن را خدا را سپاسگزارم پس از این هم بر مزار شهدا حاضر خواهم شد و امیدوارم که این انتخابات فصل جدیدی در کشور باشد.

رئیس جمهور منتخب مردم با در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما در حضور پرشکوه شما در انتخابات چیست و مهمترین برنامه تان برای تحقق حماسه اقتصادی چه خواهد بود تصریح کرد: البته بنده فردا در کنفرانس خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ خواهم گفتم اما دربرابر حماسه مردم سر تعظیم فرود می آورم.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای به گونه ای بود که تمام دنیا و سیاسیون آن در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورد.

روحانی خاطرنشان کرد: این حرکت مردم و خلق حماسه سیاسی از سوی آنان برای تغییر و تحول خواست اکثریت ملت بود که انشاءالله امیدوارم هم موجب تحول درباره مسائل اقتصادی و هم باعث ایجاد تحول در مسائل اجتماعی و فرهنگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها