ابهام در توزیع بموقع بنزین یورو 4

در حالی امروز قرار است در همه جایگاه‌های سوخت تهران بنزین یورو 4 توزیع شود که تاکنون این نوع بنزین در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای توزیع قرار نگرفته است و از سوی دیگر جایگاه‌داران از این برنامه اعلام بی‌خبری می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۱۱۱۰

به گزارش ایسنا، هفته گذشته قائم‌مقام سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد وزارت نفت متعهد شده است تا بیست‌وپنجم خرداد در تمام جایگاه‌های تهران بنزین با استاندارد یورو 4 عرضه کند.در حالی که جایگاه‌داران سوخت تهرانی از توزیع این نوع سوخت ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.این در حالی است که طبق جدیدترین برنامه زمان‌بندی تعریف شده در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در دهه سوم خردادماه عرضه بنزین یورو4 در جایگاه‌های تهران آغاز خواهد شد.پیش از این نیز مصطفی کشکولی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع بنزین با استانداردهای روز جهان در همه جایگاه‌های عرضه سوخت پایتخت خبر داده و گفته بود که در خرداد بنزین یورو4 در تهران توزیع می‌شود.به گفته وی، همزمان با توزیع بنزین با استانداردهای جهانی در شهر تهران، این نوع بنزین در دو شهر کرج و اراک هم عرضه می‌شود.

بنزین یورو 4 یکی از پیش‌نیازهای اصلی تولید خودرو با استاندارد یورو 4 از اول تیرماه است. با این حال به نظر نمی‌رسد این پیش‌نیاز در تاریخ یاد شده آماده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها