انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر از صبح امروز در سراسر کشور با حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی در حالی آغاز شده است که مردم و مسئولین همپای هم در صف اخذ رأی حضور دارند.
کد خبر: ۵۷۰۸۲۱
صف در صف برای انتخاب برتر

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سطح شهر،شعبه اخذ رأی حسینیه ارشاد شاهد جمعیت قابل توجهی است که در صف رأی ایستاده‌اند تا نامزدهای مورد نظر خود را برای ریاست جمهوری و شورای شهر انتخابت کنند.

در این شعبه اخذ رأی آقایان علی اکبر ناطق نوری و محمد رضا عارف حضور پیدا کردند و همچون دیگر شهروندان در صف ایستادند و رأی خود را به صندق انداختند.

شهروندان تهرانی در پاسخ به این پرسش خبرنگار ما که از چه زمانی در شعبه اخذ رأی حضور پیدا کرده‌اید گفتند یک الی دو ساعت پیش از آغاز رأی گیری منتظر باز شدند در شعبه اخذ رأی بودیم.

در حسینیه ارشاد بسیاری از رأی دهنگان به همراه خانواده و فرزندان خود حاضر شده‌اند که آنها دلیل این کار را آشنایی فرزندان خود با این کار دانستند و گفتند که فرزندان ما باید در زمینه مشارکت در سرنوشت خود آشنا شوند و تجربه به دست آورند.

در صف رأی دهندگان از هر قشری به چشم می‌خورد،پیر و جوان ، زن و مرد که با هر دیدگاهی آمده‌اند به فرد مورد نظر خود رأی دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها