تدارک گسترده برای انعکاس حماسه سیاسی

صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای منعکس کردن اخبار و اطلاعات انتخابات فردا تدارک گسترده‌ای دیده است.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۵
تدارک گسترده برای انعکاس حماسه سیاسی

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی صدها گروه پرتابل و واحد سیار فردا در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت تا از حضور پر شور مردم در روز 24 خرداد برای انتخاب رئیس جمهور و شورای شهر شان گزارش تهیه کنند.

خبرنگاران، تصویر برداران و عوامل فنی رسانه ملی فردا از ساعات اولیه صبح بصورت گسترده در تهران و شهرستان‌ها آماده انعکاس این حضور و حماسه سیاسی خواهند بود. در بسیاری از مراکز اصلی رای گیری واحدهای سیار صدا و تصویر مستقر می‌شوند تا بصورت زنده و دائم این حضور حماسی را ثبت و ضبط کنند.

استودیوهای ویژه انتخابات نیز در بسیاری از شبکه‌های سراسری و محلی راه اندازه شده تا با ارتباط‌های زنده و پخش گزارش‌هایی که گروه‌های خبری و پورتابل از سطح شهر تهیه می‌کنند لحظه به لحظه این حضور را به تصویر بکشند.

شبکه‌هایی مانند شبکه «شما»  شبکه یک،شبکه دو، شبکه خبر، شبکه تهران، شبکه سه و بسیاری از شبکه‌های رادیویی از زمان آغاز رای گیری بطور دائم برنامه‌های مربوط به انتخابات را منعکس خواهند کرد.

برخی مجریان این شبکه‌ها در استودیو و برخی از مجریان در مراکز رای گیری از طریق ارتباط مستقیم با تلویزیون با مردم همراه خواهند بود.

شبکه‌های برون مرزی نیز در انعکاس این حماسه سیاسی برنامه ریزی مدونی کرده‌اند تا علاوه بر انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به حضور پر شور مردم در انتخابات برای مخاطبان خود در خارج از کشور، تصاویری را نیز از حضور ایرانیان مقیم خارج برای انتخاب رئیس جمهور ایران اسلامی پخش کنند.

ویژه برنامه‌های رسانه ملی در روز 24 خرداد تا ساعات پایانی رای گیری ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها