خلق حماسه سیاسی از نگاه مخاطبان جام‌جم

چند روزی است که سایت روزنامه جام‌جم، یک بخش ویژه مردمی راه‌اندازی کرده است تا دل‌نوشته‌های مخاطبان را با محوریت حضور حداکثری در انتخابات منعکس کند.
کد خبر: ۵۷۰۷۵۶
خلق حماسه سیاسی از نگاه مخاطبان جام‌جم

در این فراخوان اعلام کردیم که برایمان از چرایی حضورتان و حماسه‌ای که با تک‌تک آرای شما ساخته می‌شود، بنویسید.

از مخاطبان خواستیم که دل‌نوشته‌هایشان را در هر قالبی که باشد (نثر، شعر، قطعه ادبی و...) برایمان بنویسید و دیگران را نیز دعوت کنید تا دست در دست یکدیگر، قطره قطره، موج در موج، حماسه‌ای ماندگار را رقم بزنیم.

حجم زیاد استقبال مخاطبان فهیم روزنامه جام‌جم از این فراخوان نیز در جای خود قابل ستایش بود و دل‌نوشته‌هایی برایمان ارسال شد که شیوایی و زیبایی آن غافلگیرمان کرد که فقط چند نمونه از این نوشته‌ها را به شما تقدیم می‌کنیم.

حسن ایرانی گفته است: رای می‌دهیم چون برای خود، کشور ایران و مردم آن ارزش قائلیم و کسی می‌تواند برای دیگران ارزش و اعتبار قائل شود که آن فرد، ابتدا برای خود و نظر خودش ارزش قائل باشد.

ناصر هم تاکید کرده است: من رای می‌دهم، چرا که شبکه‌های بیگانه، ماه‌هاست با صرف هزینه‌های کلان، شعور من را نادیده گرفته‌اند و سعی می‌کنند مرا از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند.

رمضان سلیمان‌زاده از شهرستان چالدران نیز تصریح کرده است: من رای می‌دهم، چون باور دارم انتخابات یعنی تعیین سرنوشت، یعنی سرسبزی و شکوفایی ایران عزیز، یعنی لبیک به ندای رهبر عزیزم، یعنی ادامه راه شهیدان که عزیزترین هستی خود را برای این انتخابات و سربلندی ایران تقدیم محضر دوست کردند و بالاخره این‌که یعنی شرمندگی برای بیگانگان.

پس بیایید انتخابات را این گونه معنی کنیم: مشارکت در تعیین سرنوشت که ان الله لایغیر ما بقوم، حتی یغیروا ما بانفسهم.

با بیانی رسا و کوتاه، محمد هادی اقبالیان عنوان کرده است: ایران برای من هم هست و [انتخابات] حق من است.

هستی هم گفته که من رای می‌دهم، چون می‌خواهم بودنم را حس کنم.

همچنین محمد اورنگی برهان از ارومیه هم با زبانی ادبی گفته است: من کوه ستبر مرزهای وطنم، در ناوک دشمنان، سپر گشته تنم. می‌رزمم و می‌جنگم و می‌مانم من، می‌مانم و این خاک که باشد کفنم.

جام‌جم آنلاین همچنان منتظر دلنوشته‌های زیبای شما از دلایل حضورتان در انتخابات است.

آوید طالبیان -‌ گروه جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها