دایی خواهان حضور ملی‌پوشان در اردوی رامسر؛

پرونده حضور انصاری فرد در پرسپولیس بسته شد

ابراز تاسف باشگاه بوخوم از خبر کذب جذب انصاری فرد

حتما آلمانی ها باید این خبر را تکذیب می کردند!

خبر پیوستن کریم انصاری فرد به بوخوم از همان ابتدا هم کذب بود. امروز باشگاه بوخوم آلمان اعلام کرد که این باشگاه هرگز برای جذب کریم انصاری فرد برنامه ای نداشته و ندارد.
کد خبر: ۵۷۰۲۱۸
حتما آلمانی ها باید این خبر را تکذیب می کردند!


به گزارش سایت جام جم ورزشی، زمانی که خبر حضور انصاری فرد در بوخوم آلمان در رسانه ها بازتاب یافت سایت جام جم ورزشی از شایعه بودن این موضوع و اینکه سایت بوخوم هیچ خبری در این مورد منتشر نکرده است خبر داد اما در روزهای اخیر باز هم این خبر در راس اخبار مهم ورزشی رسانه ها قرار گرفت.
جالب این است که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نیز بدون هیچ تحقیقی این خبر را بر روی خروجی خود قرار داد.

هنگامی که سایت رسمی پرسپولیس و سایر خبرگزاری ها به این خبر پر و بال می دادند هیچ کس به این موضوع اشاره ای نکرد انصاری فردی که در لیگ یازدهم عملکردی ضعیف در ترکیب پرسپولیس داشت و با وجود بستن قراردادی میلیاردی شمار گل های خود را حتی به عدد پنج هم نرساند چطور می تواند مورد توجه تیمی که در یک لیگ معتبر اروپایی بازی می کند قرار بگیرد؟
باشگاه بوخوم امروز ضمن تکذیب این خبر برای همه کسانی که در این مورد گمانه زنی کرده بودند ابراز تاسف کرد! شاید خیلی ها می دانستند که این خبر واقعیت ندارد و جز بازارگرمی چیزی نیست اما حتما آلمانی ها باید این خبر را تکذیب می کردند و علاوه بر آن برای ما تاسف هم می خوردند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها