فرصت انتخاب رشته دستیاری اعلام شد

نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی با انتشار کارنامه اولیه بیش از 15 هزار داوطلب منتشر شد و هفت هزار و 723 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که می توانند نسبت به انتخاب 100 کد رشته - محل در فرصت مشخص شده اقدام کنند.
کد خبر: ۵۶۹۵۳۵
فرصت انتخاب رشته دستیاری اعلام شد

واجدین شرایط انتخاب رشته – محل آزمون دستیاری می توانند با در نظر گرفتن مندرجات کارنامه اولیه و راهنمای ثبت­ نام جهت شرکت در آزمون از 25 تا 29 خردادماه نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته – محل اقدام کنند.

داوطلبان باید در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت کافی داشته باشند زیرا پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد. همچنین مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تکمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصراف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره است.

همچنین پاسخنامه چهلمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تخصصی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان می توانند با کد رهگیری به پاسخنامه خود دسترسی پیدا کنند.

ظرفیت‌های رشته‌های مختلف در آزمون دستیاری پزشکی و تخصصی از 20 خرداد ماه در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود و داوطلبان می توانند 100 کد رشته محل را انتخاب کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، دکتر فرانک رفیعی از حوزه امتحانی شیراز با کسب نمره 493 رتبه اول را در این آزمون به دست آورده است.

چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز پنجم اردیبهشت ماه با رقابت میان پانزده هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها