مهلت انتخاب رشته چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای هفت هزار و 723 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند امشب چهارشنبه 29 خردادماه پایان می یابد.
کد خبر: ۵۷۲۶۲۷
مهلت انتخاب رشته دستیاری امشب پایان می یابد

بیش از 15 هزار داوطلب در این دوره از آزمون شرکت کردند که در نهایت بیش از هفت هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. این افراد تا ساعت 24 امشب فرصت دارند نسبت به انتخاب 100 کد رشته - محل در فرم های اعلامی اقدام کنند.

داوطلبان باید در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت کافی داشته باشند زیرا پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد.

همچنین مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تکمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصراف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره است.

بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هریک از داوطلبان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیاری در یکی از رشته های تخصصی پذیرفته شوند اما ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام انصراف دهند مجاز به شرکت در آزمون دوره بعد نخواهند بود.

پذیرش نهایی در 35 دانشگاه علوم پزشکی و 27 رشته تخصصی پزشکی و بیش از دو هزار و 400 نفر ظرفیت صورت می گیرد.

همچنین ظرفیت پذیرش در دو دانشگاه علوم پزشکی یزد و بقیة الله نیز به ظرفیت های قبلی اضافه شد.

بر این اساس رشته تخصصی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با ظرفیت سه نفر در سالجاری مطابق مقررات دستیار می پذیرد و کلیه افراد واجد شرایط پذیرش کادر ثابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) می توانند در 25 ظرفیت رشته های جراحی عمومی، بیماری های داخلی، بیهوشی، ارتوپدی، طب فیزیکی و توانبخشی، بیماریهای قلب و عروق، ENT، ارولوژی، چشم پزشکی و طب اورژانس شرکت کنند.

چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز پنجم اردیبهشت ماه با رقابت میان 15هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها