انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیاری پزشکی از فردا

انتخاب رشته - محل آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی دوره چهلم از فردا 25 خرداد آغاز می شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با در نظر گرفتن نمره و رتبه کارنامه اولیه، سهمیه های اعلامی و ظرفیت پذیرش تا 29 خرداد فرصت دارند فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.
کد خبر: ۵۷۰۸۵۸
انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیاری پزشکی از فردا

واجدین شرایط انتخاب رشته – محل آزمون دستیاری دقت کافی داشته باشند چرا که پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد.

همچنین مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تکمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصراف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره است.

با توجه به اینکه قبل از زمان شروع به انتخاب رشته - محل ممکن است رشته- محل های دارای مجوز آموزشی اضافه و یا حذف شوند جدول نهایی اعلام رشته ها و ظرفیت دانشگاهها را جهت انتخاب مطالعه کنند.

بنا بر مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هر یک از داوطلبان در مرحله اصلی و مرحله اول جایگزین در یکی از رشته های تخصصی پذیرفته شوند ولی مبادرت به ثبت نام کنند و یا پس از ثبت نام به هر نحو انصراف حاصل کنند مجاز به شرکت در آزمون دوره بعد نخواهند بود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین رتبه های آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی را برای راهنمایی هرچه بیشتر داوطلبان منتشر کرده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها