رسانه های فرانسوی از سرقت اسناد محرمانه عربستان و 250 هزار دلار گزارش دادند

حمله گروه مسلح ناشناس به کاروان شاهزاده سعودی در پاریس

شکایت شاهزاده سعودی از فوربس

ال ولید بن طلال شاهزاده سعودی به دلیل اینکه نشریه معتبر فوربس ثروت او را کمتر از مقدار واقعی آن برآورد و منتشرکرده است از این نشریه شکایت کرده است.
کد خبر: ۵۶۹۲۴۱
شکایت شاهزاده سعودی از فوربس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گاردین، نشریه فوربس هنگام انتشار فهرست ثروتمندترین مردان جهان ثروت ال ولید بن طلال شاهزاده سعودی را 20 میلیارد دلار (حدود 15 میلیارد یورو) اعلام کرده و او را در رده 26 فهرست جای داده بود.

برادرزاده ملک عبدالله پادشاه سعودی از اینکه فوربس ثروت او را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده ناراحت شده است و این مساله را توهین به خود دانسته است.

وی این نشریه را متهم کرد که 9.6 میلیارد دلار از ثروت او را از قلم انداخته است. از جمله سهامی که از طریق شرکت سرمایه گذاری اش «کینگدام هوادینگ کمپانی» در موسساتی از قبیل سیتی گروپ ، نیوز کورپ یا اپل دارد.

 ال ولید بن طلال در عین حال مالک یا شریک مالکیت بسیاری از هتل های لوکس مانند ژرژ سنک پاریس ، ساووی لندن و هتل پلازا نیویورک است.

یک منبع دادگاه عالی لندن تایید کرده است که شاهزاده میلیاردر سعودی در 30 آوریل شکایتی از نشریه فوربس، مدیر مسئول و دو نفر از روزنامه نگاران آن را به دادگاه ارائه کرده است. ال ولید به دلیل توهین به ثروت و مقامش خواستار دریافت خسارت از فوربس شده است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها